søndag, maj 20, 2007

TOTP; Venskabet med Andreas

Hvordan lærte i Andreas at kende?
Bill: Han gik i skole i Wolmirstedt med os. Jeg havde ikke mange venner udover ham i skolen. Tom og jeg forlod skolen i 10. klasse. Andreas afslutter i år.

Minder Andreas og jer om hinanden?
Tom: Han er præcis som os. Gode venner bliver nødt til at minde om hinanden, og det gør vi.

Er han lige så skør som I er?
Bill: Hm, jeg tror han er det rette mix. Nogle gange bliver han rigtig spændt. Vi passer rigtig godt sammen. Han er lige så spontan som Tom og jeg, og vi har den samme humor. Det er rigtig vigtig for mig, hvad venner angår, at vi kan grine sammen.

Hvordan ved I, at I kan stole på ham?
Tom: Det er et spørgsmål om tid. Når du har kendt en person i lang tid, lærer du hvordan personen rigtig er. Vi har kendt ham i 7 år nu, og vi kan stole på ham, fordi han stod ved vores side lige fra starten af, og han ved alt om os.
Bill: Vi har været venner i lang tid nu. Sådan er det med alle mine tætte venner - Jeg vidste lige fra starten af, at jeg kunne stole på dem, og de har bevist for mig, at det er rigtig.

Prøver Andreas nogle gange at dæmpe jeres skænderier?
Tom: Nej, overhovedet ikke! Han holder altid med den, som han mener har ret.

Fortæller han andre folk, at han er ven med dem fra Tokio Hotel?
Bill: Det ville han aldrig gøre. Han og mine andre venner er ret reserverede omkring det. Når vi mødes taler vi aldrig om bandet men totalt andre ting. Når vi er sammen med vores venner, er vi private mennesker.

Taler du ofte i telefon med ham?
Bill: Hver dag. Jeg taler med mine forældre og venner hver dag. Jeg snakker altid i telefon.

Har Andreas nogensinde villet være med i Tokio Hotel?
Tom: Vi fire bandmedlemmer har kendt hinanden i syv år og vil altid forblive, som vi er. Der vil ikke komme et nyt bandmedlem. Andreas er trommeslager i sit eget band.

Bliver han overfaldet af jeres fans?
Det er inden for grænser. Vi prøver hårdt på at holde vores venner udenfor alting, fordi vi ved, hvordan det er at være i søgelyset.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

åårh.. hvor er det sødt! har altid gerne ville høre dem udtale sig om Andreas tak fordi du fandt det ;)

Anonym sagde ...

Ja, samme her :D
Syn's det er fedt at høre om nogle af deres andre venner =)