mandag, december 31, 2007

interview - Star flash

Tokio Hotel røber deres planer for 2008

Udsolgte koncerter, chard rekorder, hysteriske fans hele europa: for Tokio Hotel var 2007 et superår! Siden begyndelsen af december er Tom, Bill, Gustav og Georg "dykket under jorden" og har tilladt sig ferie. Tvillingerne tilbringer den på en ensom ø, Gustav står på ski med sine venner og Georg besøger sin familie. Først efter nytår mødes de fire igen. 2007 blev et meget stort år for Tokio Hotel med meget at tage fat på. Førte projekt i det nye år: et computer- og mobilspil, hvor man kan opleve Bill og co. virtuelt.
Tom: "Spillet er super - spændende, masser af action og dertil en masse musik."
I januar går drengene i studiet, med nye sange. Det nye album skule komme til foråret.
Gustav: "Det bedste ville være hvis det kom i tide til touren, men vi vil ikke sætte os selv under pres."
Den 3. marts starter deres "1000-Hotels" - europa tour i Brüssel. Tokio Hotel spiller for første gang i sågar Portugal og Serbien, i Tyskland står kun en koncert fast(31.03. Dortmund).
Bill: "Vi vil spille mindst 6 konccerter i Tyskland og prøve at finde datoer! Derudover er der planlagt en Open-Air tour til sommer!"
Med alle de planer bliver drengenes privatliv sat på pause, ingen af dem har en kæreste.
Tom griner: "Kærlighed for en nat er ogsåtilladt i 2008."

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Juhuu! Så er det tilladt at være sammen med Tom for en uforglemmelig nat! <3

Anonym sagde ...

ad! okay jeg har ikke noget imod tom, han er nice nok! men helre en uforglemmelig nat sammen med Bill!

Anonym sagde ...

tom :)

Anonym sagde ...

OKay. Hmm.. Nu må vi se om det holder, det er jo trods alt starflash som skriver det!

JoseJoseJose sagde ...

det ville være coolt, hvis de nåede, at udsende et nyt album, inden de kom til Danmark, men jeg vil heller ikke have, at de presser sig selv for hårdt....

Anonym sagde ...

Jeg synes det der med spil og sådan er sådan lidt sært. De er snart blevet markedsført i alt fra undertøj til kaffekrus!
Det ville være bedre hvis de var mere beskedne og holdt sig til musikken, men okay, hvorfor spilde chancen for at se sig selv i et computerspil? Det gad jeg godt selv for at være ærlig xD
Men på trods af at jeg synes det er sært, så føler jeg af en eller anden mærkelig grund bare, at jeg MÅ eje de der spil x'D

Anonym sagde ...

Jeg glæder mig vildt til spillet' det blir sjovt at se hvorn det er':D