torsdag, januar 03, 2008

De 100 mest irriterende tyskere 2007

D. 21.12.07 på den tyske kanal Pro7, blev det årlige program "Die 100 Nervigsten Deutschen 2007" sendt, og Bill blev i år stemt ind på en 2.plads, hvor han i 2005 og 2006 lå henholdsvis nr. 6 og nr. 1.

I år blev han som sagt sendt ind på en 2.plads lige over isbjørnen Knut, og Bill blev kun overgået af Gülcan, en af værterne på Viva Live.

Efter Knut blev det sagt, at næste person også hørte til i nærheden af zoologisk have, og der blev sagt mest om hans frisure og brug af make-up.

kilde: Pro7




Bortset fra det, så er jeg ny skribent her på blogspot, så jeg kommer højst sandsynligvis til at lave et par bøffer hist og her indtil jeg finder ud af det hele! Jeg håber I bærer over med mig!

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

velkommen til, rikke ^_^
hvis man kan sige det som almindelig besøgene ;)

Anonym sagde ...

Hahahahah!!!! :D

Anonym sagde ...

Jamen hej rikke :D
velkommen :D

Anonym sagde ...

HEjsa Rikke :D

Jamen Gülcan er VIRKELIG oz bare dum at høre på. Hendes stemme egener sig selt ikke til tv eller radio.
Bill er jo bare offer for janteloven

Anonym sagde ...

Omg, sorry, men synes det er lidt sjovt xD
Gülcan er sguda cool nok synes jeg xD
Men tror kun folk finder Bill irriterende fordi han ikke er som alle andre. Jeg synes bestemt han er som han skal være =D

Anonym sagde ...

jeg synes det er helt vildt ondt at de kritisere bil på den måde han er god fordi han er mega speciel! og synger self. skide godt! xD

Anonym sagde ...

Bill har jo tydeligvis et talent, som ikke før er set i Tyskland og nu får han slag fra Janteloven, som vi er så gode til at opretholde i hele Europa - også herhjemme. Der er jo ikke noget galt med Bill, hende der kællingen på første pladsen er jo skudt i roen og har ingen form for talent - Bill bliver bare kritiseret for at være anderledes og de gamle mænd misunder at det ikke er dem pigerne skriger efter. Har kun to ord tilovers for jer: Lær det :)