torsdag, januar 03, 2008

Toms nye bil - Bravo interview, nr. 1, 2008

BRAVO NR. 1

24. DECEMBER 07

"Jeg vil have sex i bilen"

...Tom har knap købt en ny bil før alle ved det.

...Han er den seje fra Tokio Hotel. Nu har Tom (18.) også skaffet sig en passende bil: En Firma Cadillac. For Tom er det et godt tidspunkt: Guitaristen har nemlig bestået køreprøven.


BRAVO: Tillykke med kørekortet. Hvordan fik du det så hurtigt?

TOM: Jeg tog et 2-ugers crash-kursus. Egentlig havde to dage været nok, men loven siger, man mindst skal have været på køreskole i to uger.

BRAVO: Bestod du alle prøver med det samme?

TOM: Ja, uden problem. Men teorien lærte jeg ikke helt. Man får 50 spørgsmålsbøger, som man skal kigge igennem 3 gange for at forstå det hele. Jeg brugte kun to nætter på det - og kiggede dem igennem en gang.

BRAVO: Men du klarede det alligevel...

TOM: Ja, jeg havde seks fejl - man må højst have ti.

BRAVO: Til den praktiske prøve er de fleste mennesker meget spændte. Også dig?

TOM: Ja, total. I skolen havde Bill og jeg dyrisk eksamensangst. Det har jeg stadig. Men det er gemt væk nu.

BRAVO: Var læreren ekstra hård ved dig, fordi du er stjerne/kendt?

TOM: Jeg var bange for, at han var far til en pige, jeg har haft med i seng. Men det var meget nemt, heldigvis, han fik mig endda til at slappe af. Så det hele var meget spændt.

BRAVO: Hvilken følelse havde du, da du holdte dit kørekort i hånden første gang?

TOM: Egentlig ville jeg gerne have haft kortet i min taske til min 18-års fødselsdag. Men det kunne tidsmæssigt ikke nåes. Derfor er jeg nu endnu mere glad og hopper rundt på mit 'område' som en kanin. (Griner).

BRAVO: Har du fejret det?

TOM: Ikke endnu. Jeg har været for træt til at fejre det. Men i 2008 skal jeg i hvert fald.

BRAVO: Er Bill jaloux, fordi han intet kort har?

TOM: Det vil han meget gerne. Men Bill havde simpelthen for meget at lave i studiet. Og så er han den eneste i bandet, der ikke har kørekort. Georg har haft det i lang tid, og Gustav var med mig på køreskole. Han klarede det forresten også med det samme.

BRAVO: Kører du så Bill rundt omkring?

TOM: Ja, klart. Også Georg har været med. Og derfor må de erkende: Jeg har fart i blodet. Så en sikker chauffør som mig, har de aldrig oplevet før...

BRAVO: Din bil har et specielt udseende, eller?

TOM: Ja, helt sikkert! Jeg hører jeg hele tiden "Apologize" med Timbaland. En fed og cool sang.

BRAVO: Har du egentlig haft pigebesøg i denne mega-bil?

TOM: Ikke endnu. I øjeblikket har jeg ingen tid. Men man siger jo, at man mindst en gang skal have sex i en ny bil. Derfor ville jeg have sådan en stor bil. Her er mit nytårsforsæt: Sex i denne bil. (Griner)!

.... Bladet kan ikke købes mere, desværre... (vil jeg tro!)

Tak til Rebecca (Billsfreak!?)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

ihh tom er bare såå sjov!! seriøst!! xD