torsdag, maj 15, 2008

Rolling Stone interview

Se Tokio Hotels ''Rolling Stones''-interview her!

13 kommentarer:

Lou sagde ...

arh det smader godt :D
haha begyndte at grine helt vildt ved den del dem fanen som var stukket af hjemmefra for at finde dem :D haha grinern.

men hvad er der sket med deres hår. bill er blevet klipet ikk? og har tom farvet eller er det bare lyset?

Anonym sagde ...

Ej hvor sødt til sidst!!!! "he needs me" "year, and he needs me" Ej hvor cute!!!! :D :D :D

Virkelig godt interview, og gal hvor er de blevet gode til engelsk :D

Jeg tror både Bill har fået sit hår klippet og fået tyndet lidt ud i det, det ser ret tyndt ud d:

Grinte også af hende fanen, der var stukket af hjemmefra. HAhah, og så så hun dem kun i 10 sekunder d: Hahah

Anonym sagde ...

Tom har da fået farvet sit hår mørkt?

Anonym sagde ...

De mobber Georg for groft d: HAhahah! Det sjoveste er, at han finder sig i det :D Hvis jeg var ham, ville jeg bare svare igen.

Brina sagde ...

Bill har nok bare haft en dårlig hår dag. Det kan ske for alle.
Må indrømme at jeg ikke lagde mærke til Toms hår (Ser altid ens ud så gider ikke XD) men man kan da ikke farve dreads, kan man?
Men fuck hvor er Bill blevet god til engelsk.
Men Tom lyder altså stadigvæk som et rumvæsen der prøver at snakke græsk

Anonym sagde ...

årh det var et godt interview. Det er helt sjovt at kunne forstå, hvad de siger. (Jeg kan ikke tysk.)
Men de snakker da ret godt engelsk - stadig med sjov accent, men helt sikkert bedre end jeg troede de gjorde.
Og det sidste: "He needs me.." Argh, adorable! :P

Anonym sagde ...

De total cute :D

Anonym sagde ...

br_in_a - nej tror jeg ikke, men de ser bare mørkere ud end de plejer.

Anonym sagde ...

Ej, hvor er det bare et godt interview:)
Jeg synes virkelig de er blevet gode til engelsk, og det er ret let at forstå hvad de siger.

Anonym sagde ...

Ej, hvor et godt interview!
Hvor er det fedt at de taler engelsk og omg. hvor er de bare blevet enormt gode til det :)
- Elsker at de mobber Georg!
Det er enormt grineren, og at han samtidig ikke siger noget til det, gør det bare endnu bedre xD

Anonym sagde ...

Og hvor sødt til sidst når de siger det der: "He needs me".
- Nej hvor er det bare kært' <3

Anonym sagde ...

.. Nuurh' , De altid sååh søde Når de snakker engelsk xb !
(&' sååh fatter man dem Sq ozs')

' He Neends Me ..'
- Nuurh , &' død af Grin xb ..

men Super Godt !

Anonym sagde ...

I LOVE Soulja Boy han er rapper.... han er nice.... jeg kender godt dansen... iih hvor er miiin lille tom søde:P haha og georg er hasselhoff fan :P lol