fredag, december 17, 2010

Interview, Chile





Det SEJESTE ved 2010, inden for musik, film og tv.
*Tokio Hotel

Selvom bandet, styret af forsangeren Bill Kaulitz, ikke har udsendt et nyt album igennem 2010, er de stadig blevet meget relevante inden for musik, med deres tour "Welcome to Humanoid City" her i 2010. Til alle koncerterne under touren havde de stilt en fremtidsligene by op på scenen. De viste hvor store stjerne de er blevet, og fik folk til at have en fed aften.

Live:
"Vi elsker vores fans' intensitet !" - Tokio Hotel

På settet under deres spetakulære Humanoid City Tour, tournerede drengene fra bandet internationalt. d. 28 November i Moviestar arena. Et show med lys, en masse specielt effekter, og Tokio Hotels hits, + selvfølgelig sangene fra deres nye cd Humanoid. De havde også et interview med 13/20.

Med et fantastisk sccene show, og sange som deres fans kender så godt, skabte Tokio Hotel hysteri og slog fast at de er blevet et af de største nulevende rock bands! Timer før showet, Bill Kaulitz (Sanger) Gustav Shäfer (Trommeslager) Tom Kaulitz ( Guitarist) og Georg Listing (Bassist) havde en snak med pressen, og her er hvad vi fik ud af det:

Hvordan gå det med den her nye tour, Humanoid City ?
Tom: Yeah, og det meste vi nogensinde har været væk fra hinanden er, 4-5 dage. Vi er identiske tvillinger, derfor er vores bånd så stærkt... Det er ligesom at dele én person i to.
Men, i ser uden tvivl alle fire meget forskellige ud, hvad har i tilfælles, udover Tokio Hotel?


Bill: I virkeligheden, er vi alle sammen meget forskellige, og udover bandet, har vi ikke så meget tilfælles. Selvfølgelig har vi arbejdet sammen i bandet de sidste ti år, så vi kender hinanden meget godt.

Tom: Og dybt nede.. Der er vi som fire brødre, fordi vi voksede op sammen, og har kendt hinanden siden barndommen.

Hvad tror I er essensen af Tokio Hotel, hvad er nøglen til at få succes over andre
bands?

Tom: Vi laver bedre musik end resten.

Bill: Og forskellen er at vi har fundet os selv...Der er ingen der har fundet os, vi voksede op sammen, og begyndte at spille noget musik i vores garage. Det var sådan tingene begyndte at ske, helt naturligt..

Igennem jeres første tour igennem Latin America, har i så set nogle forskelle på jeres fans her, og i Europa?

Bill: Ja, måske fordi at vores Latin Americanske fans er længere væk, så bliver de mere ekstatiske over at se os end de gør i Europa, fordi at de ser os oftere. Men vi elsker intensiteten i vores fans. Vi elsker dem...Og også det som pigerne føler.. (Griner)

Og jeres look, hvad er meningen med det specielle look? Især Bill?

Bill: Jeg kan rigtig godt lide mode, og det er grunden. Jeg går altid med tilbehør, og hver dag er det spontant hvordan jeg klæder mig på.

Georg: Vi har ikke et specielt look, vi har alle hver vores stil. Og der er ingen i bandet der siger at "Du skal gå med den, og den farve" eller fortæller en hvilket tilbehør man skal gå med. Så vores look, afhænger af os alle sammen, hver i sær.

Hvad med lykke ting?

Bill: Ja, jeg har en hel boks med lykke ting, som jeg tager med mig over alt, og så har jeg en lykke ting som jeg altid har på mig af. De andre vil heller ikke have at jeg tager den af, for vi tror alle sammen på at hvis jeg ikke har den hos mig, så vil noget gå galt.

Og til sidst, jeres planer for 2011?

Bill: Der er så mange ting vi skal have gjort, vi skal hele tiden spille og øve. Indtil videre er der ikke nogen planer for 2011. Vi giver os god tid, inden det nye album bliver udgivet, så det er heller ikke sikkert at det kommer i år 2011. Uanset hvad, har vi nogle overraskelser for 2011, men dem kan vi ikke tale mere om lige nu.

Oversat af Joz! - Tokio Hotel Live News.

Ingen kommentarer: