lørdag, marts 31, 2007

Tokio Hotel – afslører alles… (Interview med Frikvarter)

Barberer Bill og Tom ben, kommer Tokio Hotel til Danmark, og hvordan har de det med sne? Frikvarter stiller sjove læserspørgsmål til Tokio Hotel, og svarene er MEGET ærlige.
Af Sofie Kyhl

Frikvarters udsendte møder Tokio Hotel i et studie i udkanten af Berlin, hvor vi lytter til deres fede nye album Zimmer 483. Med mig har jeg fem læserspørgsmål fra Frikvarter.dk og heldigvis er Bill, Tom, Georg og Gustav friske på lidt af hvert…


Spørgsmål 1
Hvornår ser vi Tokio Hotel i Danmark?

- Vi ved, vi har mange fans i Danmark, og derfor er det et af de steder, vi gerne vil besøge meget snart. Bill, der er forsanger i Tokio Hotel Hans tvilling og guitarist i bandet, Tom, tilføjer:

- Vi har gang i rigtigt mange ting lige nu, men forhåbentlig snart.


Spørgsmål 2
Hvem er Jeres største idoler?

Bandet er begejstret for spørgsmålet, og pludselig råber de i munden på hinanden, men Bill råber højest:

- Vi har aldrig set helt vildt op til nogen, men vi kan lide en masse musik. Jeg kan for eksempel godt lide Nena, Green Day og Keane.

- Helt ærligt: Metallica og System of a Down er bedre! råber Gustav, der er trommeslager.

- Jeg lytter til rigtig meget tysk hip hop, siger Tom og retter på sin cap.

Og endelig får Georg, der er bassist, et ord indført:
- For mig er det Fall Out Boy, Razorlight og My Chemical Romance.


Spørgsmål 3
Kan I lide sne?

De råber alle sammen op igen, men det er Bill, der råber højest: - NEIN!

Men Gustav afbryder ham: - JA! For jeg elsker at stå på ski!

Bill sukker og siger: - Moment, moment! Altså, jeg elsker mest af alt sommeren, hvor jeg kan ligge på stranden – men hvis det er dårligt vejr, og jeg skal vælge mellem regn eller sne, så vælger jeg sne. Regn er for ulækkert!


Spørgsmål 4
Hvorfor ser I så forskellige ud?

På Frikvarter.dk har en læser beskrevet Bill som punker, Tom som hiphopper og Gustav og Georg som popdrenge. Da drengene hører det, skriger Bill og Tom af grin, mens Georg og Gustav ser lidt mugne ud.

- Okay, det med Georg og Gustav er fandeme totalt rigtigt! råber Bill og fortsætter: - Men vi ser forskellige ud, fordi vi ER forskellige, sådan er det bare.

- Indtil vi var seks år gamle, var mig og Bill jo fuldstændigt ens, siger Tom og hvisker: – Men nu ser Bill jo så ud, som han gør… Og det er så mig, der er den lækre af os nu, og det er også mig, der scorer flest damer…

Han hyler af grin, mens Bill ryster på hovedet - måske har de lige noget, de skal tale om bagefter?


Spørgsmål 5
Barberer I al håret på kroppen?

Så snart spørgsmålet er stillet, bliver stemningen en anelse lummer. Drengene kigger indforstået på hinanden, og Georg peger grinende på sine ben.

- Nej, benene barberer vi ikke, siger han drillende.

- Vi barberer heller ikke armene eller hovedet, tilføjer Bill og fniser.

- Og heller ikke røven... hvisker Tom.

- Men resten barberer vi! råber Georg.

Og så kan du, kære læser, selv gætte dig til, hvor drengene fra Tokio Hotel bruger barbermaskinen henne…




Drengene kaster sig grinende rundt, og det flyver med tyske gloser, som jeg fatter keine af, og jeg lister af sted, men når lige at tage et billede af drengene og Bills sindssyge hår, som må ha’ krævet mindst én dåse

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

åårh elsker bare det interview ! det er klart en af mine yndlings!

Anonym sagde ...

ditto^^