søndag, april 22, 2007

2. afstemning - Yndlings outfit (Bill)

35 kommentarer:

Anonym sagde ...

Helt klart Outfit 12... Har eb Screensaver med det, og havde haft den længe før jeg opdagede at han har to par bukser på...

Tja, har aldrig sagt at jeg var hurtig :)

Anonym sagde ...

synes at han er scheisse-lækker i 10'ern med de stribede bukser x)

Anonym sagde ...

DET ER KLART 3!
Bill er sig selv og går i noget ufimset tøj! :P
Det sidder tæt og er ikke for udfordrende eller opsynsvækkende, grå passer til meget godt ;) Især Bill :D

Anonym sagde ...

Personligt synes jeg, at Bill er for tynd til outfit nr. 6. Se lige hans arme og smalle skuldrer ?

Anonym sagde ...

Han skal bare være sig selv, cowboybukser, T-shirt og helst uden make-up. Så synes jeg han er hammer geil.

Anonym sagde ...

Helt klart outfit 5. Han er sååh lækker i det tøj. :p

Anonym sagde ...

Elsker det hele undtager hans brune vest på 4. den kan jeg bare ik ta... elsker rigtig meget den stribede trøje på 5.

Anonym sagde ...

enig! hans brune vest ligner en klam pølse!

Anonym sagde ...

Altså outfit nummer 5 & 8 er jo VIRKELIG lækkert! Men jeg stemte på nummer 8 fordi jeg elsker alt ved ham der specielt hans glatte hår *savle* han er jo for lækker den dreng!

Anonym sagde ...

Bette, du har helt ret!!! De stribede bukser er bare for lækre til ham! Sys også 6'eren er noget fedt tøj - men ja, han bliver lige en tand for tynd! :/ til gengæld er hans hår über geil i outfit 8! *savle* :b

Anonym sagde ...

Outfit 5, 8 og 9 synes jeg klæder ham helt vildt godt, selvom det er rimeligt forskelligt. Det er fedt han tør gå sin egen stil og gør det fuldt ud ;p

Brina sagde ...

Helt klart 5'eren.... SÅÅÅ lækker. Det er bare alt for cool....... Håret er også pænt der, men kan også godt lide at han har glat hår, men helst ikke det i 8'eren. Der passer tøjet ikke til... heh... stemmer på 5

Anonym sagde ...

Nummer 5 & 8 .. Han er bare for lækker i de to sæt tøj !! uhh ! <333 :D
Elsker bare Tokio Hotel ! Især Bill & Tom <333

Anonym sagde ...

ALLE! seriøst. eller ej jeg bryder mig ikke om dem med det korte hår (1&2) men de andre.

Anonym sagde ...

RIINA'PII'EN___† †

GIRLS, GIRLS, GIRLS... ALLE, er simpelthen best!! ALLE, han er jo for lækker på alle....† 2'eren er han sååå nuttet og han er skide rå på 9'eren. altså Bill Kaulitz er altså FOR LÆKKER PÅ ALLE BILLEDERNE!!! det er bare min kommentar;)

Anonym sagde ...

Bill er lækker lige meget hvad, men hvis jeg SKAL vælge, så er det nok nr. 8. Men nr. 12 kommer tæt ved;-)

Men nr. 8 er hottest:-D

Anonym sagde ...

jeq sys han er ret lækker ii nr. 9.. :I ?

Anonym sagde ...

han er fandme lækker alle steder
men på nr.5 er han bare über geil
forstår bare ikke hvad han laver med den der kinasiske dame?!?

nå anyway stemmer på 5'eren



//din mor//

Anonym sagde ...

jeg synes outfit nr. 1 ... der er han bare SÅ dejlig =D han har ganske vidst ik den frisure mere, men det klæder ham bare über dejligt xD

Anonym sagde ...

og angående det med den brune vest på nr 4.... den klæder ham også bare vildt meget :D

Anonym sagde ...

HAN ER SGU ALTID LÆKKER! :D

Anonym sagde ...

8, 2, 5, 3!

Det er de sæt jeq bedst kan lide oq det står i rækkefølqe!

Anonym sagde ...

f*ck maan... han r sq da lækker på alle billederne... elsker kam over hele verdenen... ich Liebe dich Bill Kaulitz... du bist alles für mich... es ist zutreffende Liebe... <3<3<3

Anonym sagde ...

Han er for lækker på alle billederne .. desværre ligner det lidt anoraksi på nommer 6 men 9 er han Uber lækker..

Elsker også hans korte hår

Ick liebe bill kaulitz

Anonym sagde ...

Øh .. 9 eller 1 .. MEN TØSER FAT DET HAN ER ALTID (har ikke tysk u)
UBER LÆKKER

ortset fra nummer 6

Anonym sagde ...

Okay han er lækker: 2-9 det er simpel oq cool.
_____________________________

Han er da for lækker lækker: 3-8 der er über dejliqt, smart, oq simpelt machende!

Anonym sagde ...

wow... det er svært..
mine favoritter er 3, 5, (8), 9, 10 og 12
hahah..

Anonym sagde ...

kan bedst lide hans hår på nr. 8 eller 11. (:

Anonym sagde ...

nr 8,5,12,og 11<333

Anonym sagde ...

Syntes ikke han ser specielt lækker ud på nr. 3 .. den måde han står på og så ser hans t-shirt forvasket ud (måske bare lyset, anyway)

5'eren er helt klart min favorit (den måde han står, hans hår, hans frække smil og glimt i øjnene *smelte* *smelte*
og self. tøjet :D)
Hans hår er bare über fedt på billede 6 (syntes det er blevet lidt for stort nu)
.. og er vild med hans tøj på billede 12 8D

Anonym sagde ...

Oh han er HOT på alle billderne... men jeg elsker ham altså bare når han har glat hår (: det blir nr 8

Anonym sagde ...

12

Anonym sagde ...

12 og 5 tror jeg...

Anonym sagde ...

Outfit 5 er han bare vildt lækker og det passer perfekt til ham dx
selvom han er ALTID er det
men

Anonym sagde ...

Han er jo ALTID hooot! Men jeg kan bedst li' nummer 5, 8 og 9 XD:D<3