mandag, april 02, 2007

Download klip fra 483-tourens lydprøver!

DOWNLOAD HER (kig nederst på den nye side)


Tom: "Nu!"

Bill: "Uuuh .. say what, say what, say what .. ahh, mit hjerte smelter, ahh! (Bill griner)

Tom: "Det er godt nu! Jeg ser helst, at I leverer denne sang fornuftigt over scenen.

Bill: "Nu!"

*Biip* (Bill synger slutningen af Stick ins Glück)

Bill: Lort!

Tom: "Så, der gjorde du .." (Bill afbryder)

Bill: "Jeg havde helt .." (Tom afbryder)

Tom: "Hvad skete der?"

Bill: "Ja, jeg glemte at synge den ene del.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

WAUW!

Anonym sagde ...

Jeg kan iikke downloade filen ! :'(

Anonym sagde ...

Ja.Nu har jeg faktisk HELE lydklippet på min comp. så kan bare sende det´. Kontakt mig på arto. (sofiesaltid) eller på mimn msn hmm malow30@hotmail.com :D:D