tirsdag, april 10, 2007

Pinlige koncerthistorier !

Var lige inde og læse om nogle pinlige ting, som Bill og Tom har gjort. Det er skrevet af fans:


"Til en koncert under sangen Schrei havde Bill sagt: "Så tager jeg denne unge mand med op på scenen". Personen gik med op på scenen, og Bill spurgte: "Ved du hvordan sangen fortsætter?" og personen svarede: "Øhm .. ja". "Hvad er dit navn overhovedet" spurgte Bill hurtigt. "Jasmin" svarer PIGEN, og man kunne tydeligt se på Bill, at han var meget pinlig berørt."
Fandt lige videoen, hvor han har Jasmin på scenen. KLIK HER for at se den.
------------------------------------------------------------------------------------
"Engang jeg var til koncert med dem, stod jeg næsten helt forrest til venstre. Det var super fedt og alt muligt, og da koncerten var forbi, ville Tom smide sin flaske ud til publikum. Han stillede sig lige foran mig, og da han skal til at kaste den, glider den pludselig ud af hans hænder, og suser lige ind i hovedet på mig. Mine venner, der stod omkring mig, var ved at dø af grin, men selv kunne jeg overhovedet ikke se det sjove i det. Mine næse gjorde mega ondt. Tom var selv meget chokeret, for jeg kunne jo have været kommet til skade. Men da jeg så kiggede op på ham, begyndte han at grine og undskyldte højt.
Idag kan jeg også godt se det sjove i det ;P"
------------------------------------------------------------------------------------
"En af mine veninder var engang til koncert og stod på forreste række. Under koncerten snublede Bill over et mikrofonkabel, og havde nær ligget lige så lang han var på scenegulvet. Derefter havde han forvirret råbt: "Nu kommer Ich bin nich' ich!", hvorefter Gustav råber: "Nej Bill, ikke Ich bin nich' ich!". Bill: "Ikke Ich bin nich' ich alligevel!!". Der viste sig at være noget galt med trommerne ;)"


Og tilsidst en lille video:

00.07 - Bills lækre dans på scenen
01.04 - Bill har en tampon i hånden
02.54 - Tom klør sig i røven ;P

Ingen kommentarer: