søndag, maj 13, 2007

Video med de skønne fans fra DK!

Har lovet at lave lidt reklame for SakuraThees projekt:

Jeg er gået igang med at lave en video fra danske Tokio Hotel fans til Tokio Hotel, som jeg har tænkt mig at lægge ind på YouTube, når den engang bliver færdig. I kender måske princippet; der er en masse billeder af nogle fans, hvor der står navn el. dæknavn, alder osv. ved billederne. Meget simpelt egentlig (her er et eks. http://www.youtube.com/watch?v=1rCDiYfDAaM ) Mange andre lande som Rumænien, Tjekkiet, Rusland har allerede lavet masser af videoer, og nu er det vidst Danmarks tur.

Det er så her, at I kommer ind i billedet, for jeg skal jo bruge nogle friske fans til at vise deres skønne ansigter på denne video (inkl. mig selv hehe) Jeg skal blot bruge et billede af dig (ingen krav stilles) og så skal du oplyse dit navn eller et dæknavn + din alder.

Hvis du ikke ønsker at vise et billede af dig selv kan du også sende en tegning med TH, der kan komme med på videoen. Det bedste ville dog være et billede af dig, da det vil give den bedste effekt.

Hvis du er interesseret, så send en mail til sakurathee@yahoo.dk (Navn og alder skal ikke stå på selve billedet, når du sender det - men husk at oplyse det i mailen)

Håber at I vil bakke positivt op om dette, da målet jo er, at få Tokio Hotel til for alvor at få øjnene op for Danmark :)

Ingen kommentarer: