mandag, juli 30, 2007

Georg svarer - 15 spørgsmål fra jer

1. Har du (også) specielle øgenavne til dine bandmedlemmer?

- Nej egentlig ikke... Det eneste der falder mig ind er "Gusti".


2. Sker det for dig, at der er nogle øjeblikke hvor du ønsker at have et normalt liv? Hvis ja, hvilke øjeblikke? F.eks. en smule privatliv.

- Lige nu lever jeg det liv, som jeg altid har drømt om og derfor tænker jeg sjældent på at leve et andet liv end det jeg gør. Kun engang imellem er det lidt svært, når man lærer nye mennesker at kende. Man kan aldrig være sikker på, om de kan lide dig som person, eller fordi det er sejt at snakke med en fra Tokio Hotel. Men her har jeg også en følelse af hvem der er og ikke...


3. Kan du forstå at piger begynder at tude, når du/I står foran dem? Hvordan kan du forklare dig selv det?

- Altså jeg håber de græder af glæde...;-) Jeg tror, at øjeblikket får alle følelserne frem i dem. Men jeg kan ikke forklare præcist hvordan.


4. Hvad ville du lave nu, hvis I ikke havde fået et gennembrud?

- Tidligere ville jeg have været tandlæge. Men det havde jeg sikkert droppet i studierne og så begyndt at koncentrere mig om psykologi. Idag synes jeg stadig at det er meget interessent.


5. Hvad hedder din skildpadde?

- Den lille fyr hedder "Schildi". Ikke det mest fantasifulde navn, men jeg kan godt lide det!!!


6. Synes du ikke at det er kedeligt altid at være i baggrunden? (Du snakker næsten ikke i jeres interviews)

- Sådan har det været lige siden begyndelsen. Allerede fra da vi lige startede og gav vores første imterviews til de mindre magasiner, har Bill og Tom det meste af tiden fortalt og fortalt. Jeg snakker ikke lige så meget, men hvis jeg har noget at sige, så...;-)


7. Hvilke ting finder du ikke så positivt hos de andre? (Bill, Tom og Gustav)

- Gustav er ofte sippet...Bill en lille smule for egoistisk og Tom...Ja, Tom er nu engang bare Tom...;-)


8. Ville du engang imellem gerne stikke Tom en, når han kalder dig noget grimt? Sårer det dig nogen gange?

- Sårer...åh pjat!!! Det har altid været sådan, så det er der ikke noget i, det sker også fra tid til anden et det bliver sjovt...;-)


9. Hvad ville du gerne lave i det næste stykke tid, som du ikke kan lave i øjeblikket?

- Jeg er total biograf-fan...Det ville jeg gerne lave lidt oftere.


10. Hvilken effekt har New York haft på dig? Havde I også tid til at se byen? Blev i genkendt af nogen?

- New York er en toyal fed by og heldigvis havde vi tid nok til at se byen. Men jeg ville ikke kunne bo der, der er alt for meget larm og snavs.


11. Hvis du var fanget i en elevator, og der i timevis ikke var nogen redning i sigte, hvilken af de andre TH-drenge ville du så helst have ved din side og hvorfor?

- Jeg tror at jeg helst ville sige Gustav. Så ville vi være ude inden sikkerhedsmændene dukkede op!


12. I bliver stadig kaldt "Teenie Band" og du er de 20 år, går det dig ikke på?

- Det er for mig fuldstængig ligegyldigt...


13. Hvorfor skulle du ikke i militæret?

- Af medicinske grunde ;-) Men præcist hvorfor, det forbliver min hemmelighed.


14. Hvilken en af dine bandmedlemmer er den sjoveste og den sejeste?

- Den sejeste er helt sikker, da Gustav er så sipepet... Og sjoveste, Tom har altid noget dumt at sige...


15. Hvad skulle opfindes, for at forskønne dit liv?

- Jeg synes at det ville være fedt, Hvis man havde en Beamen(så man kan rejse fra et sted til et andet på få sekunder). Aldrig mere være nød til at rejse i timer med bil eller fly - det ville være toppen.

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg synes det er fedt interview. Georg er røv sej:D

Anonym sagde ...

øhm zickig betyder sippet eller jomfrunalsk hva det så end betyder :P

Anonym sagde ...

hehe :D

Anonym sagde ...

Okay.. Jeg ved godt at det overhovedet ikk har noget med emnet a gøre.. Men er der nogen der ved om drengene kan forstå engelsk?!?

Anonym sagde ...

Ja mon ikke de kan?

Anonym sagde ...

Tak Katze!

Anonym sagde ...

der er mange interview hvor de bliver spurgt på engelsk og svarer på tysk feks. da de blev intervewet af boogie

Anonym sagde ...

ups.. * interviewet