fredag, juli 20, 2007

Spørgsmål stilt i "Reaction"

1. Tom, hvor mange kasketter har du?
Tom: Uhmm....omkring de 60-70 stykker.

2. Georg, hvornår græd du sidst?
Georg: Græd? Det er laaang tid siden. Men af glæde græd jeg til Comet-showet.

3. Bill, ville du give afkald på karrieren, hvis du blev rigtigt forelsket i en pige?
Bill: Jeg tror aldrig at jeg vil forlade mit band, så nej!

4. Gustav; kan du beskrive dit værelse?
Gustav: Mit værelse?(de 3 andre griner) Åben dør, en seng, akvarium og skab.

5. Tom, hvordan er du i sengen?
Tom: Undskyld mig? (spørgsmålet gentages) Det bliver du vidst nød til at spørge nogle andre om, men jeg tror nu kun, at man kan sige gode ting om mig :)

6. Georg, hvad er den bedste koncert du har været til?
Georg: Jeg synes ikke rigtigt at man kan sige hvilken en er bedst.
Bill: Det er andre koncerter end vores
Georg: Den jeg har været til?...det var Placebo

7. Bill, hvad er det slemmeste, som er sket for dig på scenen?
Bill: Altså der er aldrig sket noget rigtig slemt for mig, altså jeg gled engang og lå derefter på scenen og sådan noget. Jeg har engang slået mine læber på mikrofonen og knækket en tand, men det er jo nogle småting, andre falder jo ned fra scenen etc..

8. Gustav, hvad er blevet sagt om dig som er rigtig slemt?
Gustav: Rygter er aldrig rigtig om mig, men på et tidspunkt troede mange at jeg var ved at forlade bandet.

9. Tom, hvilken pige kan du bedst lide, mary-kate olsen eller ashley olsen?
Bill: Ashley
Tom: Ashley helt sikkert, hun er pænere, ej hvor lyder det dumt de er jo tvillinger, der er bare nogeet pænere over hende.

10. Georg, Durch den Monsun eller Monsoon?
Georg: Altså det er svært at sige.
Tom De er begge dårlige.
Georg: Altså den tyske version er den som startede det hele.

11. Bill, hotel eller eget værelse?
Bill: Eget værelse helt klart.

12. Gustav, hvilket band synes du er overvurderet?
Gustav: Det er svært at sige! Jeg har været til mange live-koncerter og bands lyder altid bedre live, for der er du tæt på. Og efter det kan jeg sige at ingen bands er dårlige live.

13. Et spørgsmål til jer alle. Forestil jer, at I er på en øde ø, hvilken ting ville i tage med?
Georg: En ting?

En ting og INGEN person.
Bill: Øhhhh....altså jeg ved hvad jeg ville tage med til Georg, jeg ville tage en tandbørste med til ham.
Tom: Til mig selv ville jeg(kan ikke høre hvad han siger der ..desværre)
Bill: Du måtte ikke tage en person med.
Gustav: Jeg ville tage et fly med.
Tom: Ja et fly.
Bill: Fly

14. Gustav, hvem fra bandet ville du bytte plads med?
Gustav: Jeg ville ikke bytte plads med nogen, jeg kan godt lide at være bag trommerne, jeg ville hverken spille guitar eller bass og jeg kan heller ikke lide at synge, men trommer, yes, jeg ville ikke bytte.

15. Hvad er jeres yndlings TH sang?
Tom: Jeg kan lide...."Spring nicht"
Bill: Min yndlingssang live er "Schrei"
Georg: Live ville jeg vælge " Ich brech aus".
Gustav: "Wo sind eure Hände"

4 kommentarer:

JoseJoseJose sagde ...

Ej, det er et sejt interview... Hvor har du fundet det henne?

Anonym sagde ...

Er det ikk fra den gang de var i Hollandsk TV? ;D

shadow sagde ...

http://www.youtube.com/watch?v=WE0xsV8_ZFQ ....der er linket til den første del, interviewet er nemlig delt op i 4 dele og jeg valgte kun at bruge del 3, da det var det bedste efter min mening :D men de andre er også SUPER gode

Anonym sagde ...

Hvis du ikke forstod dem, så er de også derinde med engelske undertekster..