tirsdag, februar 19, 2008

Anmeldelse af koncert i L.A Times

Her er en anmeldelse bragt i L.A. Times, og som I kan læse, så har drengene nu fået en negativ anmeldelse.

'På scenen i fredags i The Roxy, foran en mængde a skrigende teenagepiger og forskellige (?) musik-typer stod Bill Kaulitz fra Tysklands Tokio Hotel og annoncerede at han havde bragt noget fra den anden side af verden.

Antikke lederhosen? Et håndlavet kukur? En sjælden art af vingummibamser?

Nej, det var ’Totgeliebt’, en af de tysksprogde hits der har sendt det unge emo-glam udseende til Hannah Montana-stil superstjerne-status i Europa. Ligesom alt andet af Tokio Hotel, lød ’Totgeliebt’ (Love Is Dead) som Jonas Brothers der laver covers af Guns N’ Roses, den seneste udgave af deathless musikgenren kendt som hair metal. (Tokio Hotel lægger større vægt på hair end metal: Kaulitz viser en overstor frygtelig paryk; hans guitarist-bror Tom bærer en bunke dreadlocks).

Kaulitzerne og de to normale bandmates var i The Roxy til den første af tre U.S koncerter forud for udgivelsen af ’Scream’, som samler 12 sange fra deres to tyske albums (og oversætter dem til engelsk). At alle i publikum kendte alle sangenes ord viser hvor irrelevant album-udgivelser er her i Internet-Tiden.

Kaulitz bød på en smule, i form af scene-snak (”Vi kommer tilbage,” lovede han nær slutningen, og lød som en miniudgave af Guvernøren), men hvad kunne han have sagt som Tokio Hotels insisterende musik – eller hans sære ballet rock-gud scenebevægelser – ikke sagde tydeligt nok?

Minus udgaven af ’Scream’, led balladerne i fredags i forhold til bandet. Men hvis de udvider til arenaer ligesom i Tyskland, så har de stemmerne fra tusinder af fans til at fylde alle de tomme huller.'

Kilde: calendarlive.com

17 kommentarer:

Anonym sagde ...

jeg ved ikke helt om det er negativ anmeldelse, men de sagde godt nok noget om Bill hår, men det var da også kun det eneste..;)

Anonym sagde ...

Ej, det er altså ikke det eneste. Hele vejen igennem prøver han jo underforstået at latterligegøre drengene - især Bill. Altså han siger det ikke direkte, men han lægger an til det.
Der er kun få punkter han siger det direkte og det er bl.a. i slutningen hvor han skriver ''til at fylde alle de tomme huller'' hvilket betyder han ikke synes han kan synge.
Men en jounalist skal jo forholde sig neutral, det er derfor den er lidt svær at tyde. Men prøv at læs den igennem igen, så kan du se hvor meget han skriver underforstået (o:

Anonym sagde ...

Baah ! -.-'

hvor jeg dog hader når nogen kritisere drengene ! -.-'

Ja Tom har dreadslocks - det en a de ting der gør ham endnu mere lækker ... ja Bill har håret sat så det bliver ekstra stort - og ? klæder ham utrolig godt og han er skïde lækker med det ?

Dumme andmelder -.-

Anonym sagde ...

Det er sgu egentlig synd for drengene! Det er jo så glade for at være i USA, og så skal de kritiseres. Man kan ikke anmelde nogen på udseende, og bare hakke på dem! Det skal være musikken de anmelder, og ikke alt det andet.

Det kan godt være det lyder latterligt, men jeg blev sgu ked af det på drengenes vejne da jeg læste det. :(

Anonym sagde ...

Jeg synes ikke det er latterligt, Marie, har det på samme måde :/

Men jeg må indrømme at det var lidt sjovt at han kaldte Bills dansetrin for "sære ballet rock-gud scenebevægelser" XD

Anonym sagde ...

jeg synes ikke man skulle ahve lov til at kritisere folk på den måde1 altså! helt ærligt!

JoseJoseJose sagde ...

han lægger kun vægt på hans mening om Bill....
det her skal ikke tages seriøst...
han ved ikke hvad han taler om...
og taler om Bill som Kaulitz...

Anonym sagde ...

ej de her mener jeg seriøst:

Enlig en dårlig koncert anmeldelse!
Jeg mener de kan jo ikke blive ved med kun at få gode :)

Anonym sagde ...

De startede jo også med at få dårlige anmeldelser i Tyskland, da de lige var kommet frem.
je tror bare, at journalisterne fra USA skal have lidt tid til at forstå, hvor meget fejl de egentlig tager.
Drengene skal nok klare sig godt derover også. Der skal bare gå lidt længere tid ..

Anonym sagde ...

bla bla bla... Hader bare anmeldere der ikke kan se det skønne i Tokio Hotel og deres musik!

Anonym sagde ...

Hold da op hvor får de bare smæk :S

Anonym sagde ...

hahaha.. måske skulle drengene blive hjemme hos os?
surt for drengene, men jeg tror bare ikke de er klar til amerika.
- og det gør heller ikke mig noget!
...tror der er flere der har det sådan?

Anonym sagde ...

Jeg tror absolut de er klar til amerika ..! JEG tror i hvert fald på dem :D Det er nok bare noget nyt for dem.. måske er de nogen af dem der " Plejer" mennesker.. Men Plejer er altså død .. Kom videre i livet folk derover i amerika og slå øjnene op ..
- Det skal nok blive godt på et eller andet tidspunkt. :D

Anonym sagde ...

Ö tænkte jeg bare !
.. men jeg syntes sgu det er skæg at beskrive Bills dansetrin som 'sære ballet rock-gud scenebevægelser' xD .. jeg må altså give dem ret i det med hans dans .. jeg tænker tit 'er der aldrig nogn der har sagt til ham at han ikke kan danse?' .. jeg syntes ihvertfald IKKE han kan danse .
men det andet der bliver skrevet er fandme noget røv og nøgler ! Ö

Anonym sagde ...

hannah montana??
hvad har det med Tokio Hotel at gøre?

Anonym sagde ...

Arschloch! -.-'

Anonym sagde ...

Ahahah!Jeg rinede hele vejen igennem dette anmeldelse...Hvor ånsvage kan mennesker være? Ja ham der anmeldte det,var i hvertfald over det normale,haha;))

"og lød som en miniudgave af Guvernøren"

"sære ballet rock-gud scenebevægelser"

"emo-glam udseende til Hannah Montana-stil"

"Antikke lederhosen? Et håndlavet kukur? En sjælden art af vingummibamser?"

"alle de tomme huller"

Hahah,noget fantasi må anmelderen jo have,hvis han kan opdigte så meget;)Grinede lige en gang til over Bills "sære ballet rock-gud bevægelser",haha
Når man læser det her igennem,så sir man WTF?? og riner resten af tiden:P