søndag, februar 17, 2008

Bravo nr. 8 (2008), For Tokio Hotel lærer Amerikanerne tysk

Så sker det: Tokio Hotel erobre Amerika! Nu tournere Bill (18.), Tom (18.), Georg (20) og Gustav (19) igennem Canada - d. 15. februar kommer den første koncert i USA. I New York blev billetterne udsolgt så hurtigt, at de besluttede sig for endnu en koncert der. Hvor store de fire fra Magdeburg er viser denne historie:

Drengene havde bestemt sig for kun at optræde med de engelske sange. Men mange US-fans ville høre "Durch den Monsun", "Schrei" og de andre sange i originalversionerne! Bandet fik rigtig meget post fra Amerika, som opfordrede dem til kun at optræde med de tyske sange.

"Jeg elsker de tyske sange, de er federe end de engelske", skriver 12-årige Amy.

Deres ønske blev hørt: "Vi vil til koncerterne spille et par sange i vores moderssprog også", fortæller Bill.

For at amerikanerne forstår, hvad Bill så synger, jamen, så begynder de at lære tysk.

"Kun pga. Tokio Hotel er jeg begyndt at studere det tyske sprog. Jeg vil gøre alt for at møde dem", skriver en US-fan i et forum.

"Jeg kan nu lidt tysk, og jeg øver videre med det. Jeg elsker Tokio Hotel så meget - Jeg vil forstå dem", skriver en anden.

Ja, det kan jo kun være ægte fan-kærlighed..

Dette er en artikel fra det Bravo blad der er i handelen nu!

1 kommentar:

Line sagde ...

Ja fint nok... lad os alle gå amok over de "dygtige" amerikanske fans, og være ligeglad med alle de millioner af fans de har i europa, som også vælger at lære tysk på grund af dem... nåh.
Jeg synes de burde spille nogle flere tyske!