søndag, februar 24, 2008

Tegning - Tom med pige


15 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er nok bare tegnet af personen og ham selv ??????

Anonym sagde ...

Omg!! gå in på hjemmesiden hennes: www.xdreamhuntressx.devintart.com

Se alle de tegningene hennes! Hun er fantastisk flink!!

Anonym sagde ...

* www.xdreamhuntressx.deviantart.com

Anonym sagde ...

Har lige været inde på den der hjemmeside ^^ og hold da kæft hun har talent hende pigen ;)

Anonym sagde ...

Hvor er den tegning bare dejlig :D

Anonym sagde ...

meget flot tegning hun har tegnet! Jeg er misundelig over hun tegner så godt! xP

Anonym sagde ...

Wow, den er flot tegnet.

Anonym sagde ...

Flot tegning, men damn! Kan den nederdel være kortere?? For ikke at tale om blusen (;

Anonym sagde ...

Hold kæft en flot tegning! Kig lige på alle detajlerne!! Bare hendes sko?! Fuck det er godt tegnet!! Det bedste på tegningen er fra hendes bluse og nedefter, hele vejen ud til tåspidserne.. Kæft, den er flot!!!
Bare jeg kunne tegne sådan..?

Anonym sagde ...

Mig der skrev den oppe over.. Har også kigget på hjemmesiden nu.
SHIT, HUN HAR KÆMPE TALENT MAN!

Anonym sagde ...

Hun e meget god til at tegne..men ka bestemt ikke lide selve tegningen...sorry...

Anonym sagde ...

Hun ligner en skankity slutslut

Anonym sagde ...

Synes det er helt vildt flot tegnet! Hun er født med noget af et talent! .. Men jeg må ærligt sige, at jeg tror ikke LIIIIGE sådan en pige er Toms type ;D sorry!

Anonym sagde ...

Fuck alt det lort. altså hun tenger rat godt men jeg kan ikk lid at det altid skal være tom de tenger sammen med en pige. hvorfor aldrih gustav eller georg. BARE FORDI AT TOM ELZKER PIGER.

Anonym sagde ...

hold da helt op hun kan tegne!! jeg er misundelig har altid prøvet at blive god til at tegne men det går ikke så godt...