mandag, marts 10, 2008

Meet&Greet i Luxemburg

27 kommentarer:

Anonym sagde ...

FUCK de er grimme alle sammen der :o er helt shokeret staves over de kan være så grimme :o kan bare ik fatte det... og bill er bare here grim i det der tøj og så med den cap der os er stribet og bukserne addd :o

Anonym sagde ...

ja bill er ikke ret pæn på det billede. men tom ser sød ud :)

Anonym sagde ...

Bill's cap ja.. Ingen kommentarer, hehe..

Men ved I hvad? Hvis jeg fik lov at møde dem, er jeg SQ ligeglad med deres tøj!

Så ville jeg bare være glad!:D

Anonym sagde ...

Altså, Bill og Georg: FUCK NOGLE NOLLER HATTE XD
Ejj, jeg synes Bill går og bliver mindre og mindre nuttet fordi han bliver ældre... .___.
Kunne bedre lide ham da han var 16, både af udseende og den måde han var på. Måske er det bare mig, men han er blevet ret arogant på nogle punkter. Han har altid det der stoneface når der bliver taget billeder >__<
Og det er gået op for ham hvor lækker han EGENTLIG er =__=

Anonym sagde ...

haha de ser sq underlige ud på alle billederne! xD

Anonym sagde ...

BTW, Bill's bukser... Pffhh xD
*grineflip*

Anonym sagde ...

turenz: DET MÅ DU IKKE SIGE! vrææl!

Anonym sagde ...

er det regnbukser bill har på?

Anonym sagde ...

For helvede da.. Bill ligner jo... Noget der er L�GN! Og det er virkelig ikke tit man kan sige det.

Anonym sagde ...

lækre bukser bill har på
men resten ADDDDDDDDDDDDd

Anonym sagde ...

for resten er det en læbepomade bill har i hånden på 2. billed eller er det bare miq? xD

Anonym sagde ...

haha Bill ser mega kikset ud med det tøj og han har virkelig nogle mærkelige ansigtsudtryk på alle billederne. Men tror det er en sprit tusch til at skrive autografer med, han har i hånden, altså Bill :)
OG Tom ser mega dejlig ud.

Anonym sagde ...

Ej jeg sys bill er lækker lige meget hvad helt seriøst , måske har han bare en dårlig dag , og til hende/ham der sagde bill blev mindre nutted efter årene det er jo fucking løgn , han er sku da ligeså sød endda sødere nu :D , bill er min , i er sku da fornedern at sige sådan noget om jeres idoler i har da os selv dårlige dage .. Og jeg skal møde dem backstage er SÅ glad !

Anonym sagde ...

Du har fuldstændig ret ;D
Hvordan skal du møde dem? :D Har du vundet noget? :D

Anonym sagde ...

HAHAHHAHA.
jeg vil kraftedme også være misfornøjet hvis jeg skulle stå og være herre begejsret medt sådan nogle grimme børn, helt ærlig.... hvor er det synd for dem!

Anonym sagde ...

Bill ligner en zebra, der er ved at blive kørt ned xD stirrer bare med store øjne xp

jah, han var så sød som 16årig..

noller hatt Bill og Georg har på ;D

Anonym sagde ...

CarolineXBill:
Næææh, Bill er fandeme ikke din!
Og jae, kan godt være at du skal backstage med dem, eller mååååske skal du ikke? Du kan sku da også lyve? Ooohhh... :S

Anonym sagde ...

Bill havde ikke lige det pæneste tøj på den dag, men hvad så..?
Øh.. Det har han jo de andre dage ? xD I;

Sej hue Georg! xD

Anonym sagde ...

Believe me or not ?

hah - vi ses bare når jeg sender et billede af mig og tokio hotel til den tid ikk skatter?

Haha , hvorfor fuck skulle jeg lyve ? nogen mennesker er bare heldige - except you hon .

Anonym sagde ...

De ændrer sig hen af vejen med deres udseende og tøjstil.
Og hvad er der galt med deres stil, og jeg ved ik hvad.
Det rager sku da ikke jer, hvad for noget tøj de har på eller ser ud!
Til dem der sviner dem nærmest til:
Det kan sku det også være at de synes din *kastet* er grim, hvem ved...

Anonym sagde ...

Mega nice *hue* Georg han har på!
Er mega vild med den!
jeg synes ikke at de ser mærkelige ud i det tøj de har på.
Og de er i hvert fald ikke grimme!

Anonym sagde ...

nej nej nej .. aaaaaaaaalt for mange striber bill :P

Christine Cullen? sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Christine Cullen? sagde ...

måske ikke den bedste tøj dag Bill har haft der, kasketten og trøjen blir bare for meget sammen, men wtf vi har jo alle off-days.

& folkens prøv liige at relax, alle har da lov til at sige hvad de mener uden at blive angrebet bagefter (: & hvis du ikke er enig så sig dog dine modstidene meninger på en pæn måde i stedet for at angribe andre.
& ta' endeligt dette personligt.

Anonym sagde ...

Syntes at du har ret Christine!
Det er sgu for meget, at folk ikke kan sige sin mening, uden at næsten blive slået ihjel !
Come on folkens, tag jer dog lige sammen? (:
Anyways, jae Bill har ikke lige den bedste tøjdag/hårdag den dag, kan faktisk overhoved ikke lide når han har kasket på, og håret tilbage, så man kan se hans ører. Det ser weird ud. :S Hehe.. Men ellers er de sku da cute alle sammen. Og lige en anden ting: Er det bare mig, men er Tom begyndt med at få sådan en snobbet attitude? Mener, han smiler ikke så meget på billeder mere, han ser mere sur & hård ud, også er han ikke så smilende og sød i interviews mere? Og meget mere sur & selvglad? Har bare tænkt over det, så ville lige høre om andre også syntes det? :b
(undskyld fordraget)

Anonym sagde ...

Ja ved godt hvad du mener med tom. Han er blevet meget større synes jeg også, altså flere muskler. Men han er pisse lækker, men spiller nok lidt smart fordi han kan jo få hvem han vil! De bliver jo ældre og forandre sig, bill og tom synes jeg har forandret sig meget siden de var 16år. Men georg og gustav har ikke synes jeg :D De stadig som de plejer ;D

Anonym sagde ...

Lidt for mange striber synes jeg, men whatever, han er cute :D Synes det er synd, at sådan nogle søde drenge (især Bill og Tom) skal omgås sådan nogle piger, no fence, men altså d: