torsdag, marts 06, 2008

TH-TV NR. 16, 05-03-08, Montreal part 2

TH-Staff: Vi går herind og går ca. 5 meter.

Tom: Alle pigerne er der..

TH-Staff: Det er her, alle pigerne er.

Tom: Fantastisk.

TH-Staff: Bagved her er DJ'en og bagved jer drenge er vinduet.

Georg: Vinduet bagved os vender udtil?

TH-Staff: Ja...

Kvinde: Så, går nedenunder. Det skal nok gå godt, når det går i luften kl. 17. 39.

Mand: I er allerede europæiske stjerner, albummet udkommer i april. Hvordan er det at komme til NordAmerika og have denne fanskare?

Bill: Det er lang tid siden, vi sidst var så nervøse. Det er spændende at komme til NordAmerika og spille koncerter. Vi er rigtig glade.. Det er fantastisk!

Tom: Det første indtryk af stedet er, at det er superb. Vi har ikke set ret meget endnu. Overhovedet faktisk. Første gang vi forlod hotellet, var der smukke piger, må jeg sige. Vi elsker Canada!

Kvinde: Vi har de tre video'er med jer, og der blev stemt om, hvilken video, de bedst kunne lide. En fan vandt og skal repræsentere jeres video.

Mand: Vi skal se fanen, som vandt konkurrencen, er I spændte på at se, hvilken video det er?

Bill: JA!

Tom: Helt klart!

Fan: Her er "Ready, set, go.."

Bill: Vi går rundt her i Montreal lufthavnen og skal afsted mod Toronto. Så Montreal er slut.. Det var fantastisk! En stor succes! Vi forventede ikke al den fan-støtte og sådan en god koncert. Fed optræden, cool TV-show. Alt var simpelthen fedt!

Tom: Lige en ting.. Jeg var oppe 7. 30, men se hvor dejlig, jeg stadig ser ud!

Georg: Utroligt!

Bill: Fatter det heller ikke:-)

Næste uge: TORONTO!

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Bill's hår er vokset alt for meget .____.
Klip det! Bare lidt Oo
Anyway, Bill og Tom er så søde til sidst hvor Tom snakker om hvor LÆÆÆÆKKER han er ^^
LOL! Georg i starten: "Eeeeww" xD

Blondhe sagde ...

Hehh, Tom ER altså en lille smule selvglad, men på den sjove måde.. <'333 x]

Anonym sagde ...

turenz - er helt enig i det med Bills hår, synes han skal få klippet spidserne ;)
>MEn hvor er Tom dejlig der i lufthavnen ;)
Men ellers synes jeg at de viste alt for mange ligegyldige ting, som skrigende fans, jeg synes vi skulle se lidt mere til drengene...egentlig synes jeg at afsnitene er begyndt at blive lidt kedelige :/

Anonym sagde ...

Jeg er ellers mest til Bille, men ham Tom har altså seriøst en fed humor!! =)

Christine Cullen? sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Christine Cullen? sagde ...

gir jer ret Bill burde liige få studset spidserne. men jeg synes nu det er pretty amazing han stadig kan sætte det når det er så langt! :O
- & til Tom 7.30 er ingenting. Nogle af os står op 5.45 og vi ser stadig godt ud :b haha.

Anonym sagde ...

Bill ligner jo en bjørn med alt det hår!
tom er så sød når han snakker om sig selv.
og 7:30 er du gal det tidligt! hader at stå tidligt op!

Anonym sagde ...

Tom har en fed humor, den måde han er selvglad på er fed :D Bare jeg havde sådan en god selvtillid.