onsdag, april 16, 2008

Hvad laver Georg og Gustav, mens Bill er syg?

BRAVO: Hvad har i det, i denne situation?
Georg: Lige nu, håber jeg kun Bill bliver rask og kommet sig igen snart. Jeg er virkelig glad for at operationen gik godt og at hele helingsprocessen forløber så godt. Vi vil hurtigt tilbage efter Bill er rask.
Gustav: Ja, vi har enorme bekymre om Bill. Det må være en rædselsfuld tid for ham, og jeg beundre hans mod. Selvom, det er rimelig godt at have ferie...

BRAVO: Hvor er i og hvad laver i, i denne indskydte ferie - hvordan får i tiden til at gå?
Gustav: Jeg er sammen med min familie, og gør rent på mit værelse hver dag (smiler). Jeg møder gamle venner, og tager muligheden til at gøre alle de ting som jeg normalt mangler tiden til.
Georg: Jeg er også sammen med min famile og forkæler mig selv. Jeg har for nylig haft fødselsdag, og der var naturligvis mange familiefester. Det er virkelig dejligt, fordi jeg endelig ser dem alle igen. Den bedste gave, var selvfølgelig at få at vide at Bills operation var gået godt og at han nu har det bedre! Det var virkelig en lettelse.

BRAVO: Keder i jer nogen gange, uden alt den heftighed?
Georg: Den første dag, så jeg kun TV og brugte min tid i sengen. For at være ærlig, kedede jeg mig ikke. Men nu, er jeg blevet opladet igen og kunne starte igen. Jeg savner vores fans, koncerterne og alt omkring det.
Gustav: Det er det samme med mig, selvom stilheden er dejlig. Touren gik virkelig godt, og ja, det er bare cool at spille trommer hver aften foran fansene! Jeg er glad for det går løs igen, snart.

BRAVO: Hvem mødes i med? Har i endda haft tid til at møde en pige?
Georg: Jeg kunne se min familie igen, efter lang tid. Jeg har mødt nogle gamle venner og har nogengange været ude og drikke - og jeg kan sige jer, jeg har set en masse søde piger (griner).
Gustav: Jeg har mødt en masse gamle venner, som jeg ikke har haft så meget tid til før. Nu har jeg også muligheden, for at holde gamle kontakter i live. Men jeg har ikke haft tid til piger indtil videre - og til kvinder BEHØVER du tid (griner)!

BRAVO: Hvordan er i, i kontakt med Bill? Skriver i SMS?
Gustav: Ja klart, hver dag. Jeg vil vide, hvordan han har det. Især i begyndelsen, der var det ikke kun SMS. Og da han var kommet sig efter operationen, besøgte vi ham selvfølgelig.
Georg: Præcis. Men det første stykke tid, havde han brug for en masse stilhed og måtte ikke grine. Og jeg har ikke tilbragt én dag, hvor Bill ikke har grint af mig. Jeg må hellere holde lav profil (griner). Jeg kan ikke vente med at høre hans stemme, det er allerede underligt. Tom spiller den perfekte sygeplejerske og passer han lillebror.

BRAVO: Var i meget bekymrede for Bill og fremtiden for Tokio Hotel?
Georg: Klart lavede jeg mig mange bekymringer. Og, selvfølgelig, er jeg også bevidst om hvad der ville ske hvis Bill aldrig kunne synge igen. Men jeg tror, at vi fire altid vil finde en vej til at fortsætte med at lave musik. Men gudskelov er Bill på rette spor, og alt vil fortsætte som før.
Gustav: Først ja, men efter vi hørte at operationen var gået godt, blev jeg beroliget og optimistisk.

BRAVO: Frygter i at noget som det her vil ske igen?
Gustav: Selvfølgelig håber vi det her var en engangsforetagelse.
Georg: Ja, og vi håber, at det her aldrig vil ske igen - især på Bills vegne.

BRAVO: Hvad er jeres planer, inden Bill er færdig med sin genoptræning af stemmen?
Georg: Jeg vil besøge Bill de næste par dage og hjælpe ham med hans genoptræning (smiler). Så vil jeg nyde de sidste med familien og også nyde ''hotel mama'' til sidste dag.
Gustav: Det er også fedt at blive taget sig af, selvom det ikke er en selv der er syg. Den eneste ting, der sikkert vil ændre sig, er, at Bill sikkert vil tale med os non-stop over telefonen. Det ser vi virkelig frem til.

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Elsker det her inteview ;bb
Jeg kan sq ogs tale non-stop i fonen man! xD Hahaha! <3

Anonym sagde ...

hehe ja det sq ret cool xD

Jeg synes det er ret godt at der også kommer interviews med andre end kun bill og tom.. jeg mener..

ja xD

Anonym sagde ...

ih, hvor er de egentlig bare et godt band, og godt at høre lidt fra Georg og Gustav, det er jo ikke altid man høre fra dem.

Anonym sagde ...

Godt interview! Skal have det på fredag!:)

Dog er der en masse stavefejl og sådan lidt, det skulle måske rettes...

Anonym sagde ...

Hvor fint, dejligt at høre lidt fra gustav og georg :D Gad godt høre hver dag bill snakke non-stop x)

Anonym sagde ...

Hvor er det sødt! :b prøv og se hvor meget de selv kan snakke<3'

Anonym sagde ...

Hvor er det sødt! :b prøv og se hvor meget de selv kan snakke<3'

Anonym sagde ...

Hvor er det sødt! :b prøv og se hvor meget de selv kan snakke<3'

Anonym sagde ...

ups.. kom til at trykke flere gange:)

Anonym sagde ...

Hvor er de søde <3<3 heeh... xD