onsdag, juni 25, 2008

Paris elsker Tokio Hotel

Lørdag aften i Paris. Klokken 20.30 pm stormede Bill, Tom, Georg og Gustav scenen akkompagneret af en masse fyrværkeri i Parc des Princes stadiummet. 30.000, næsten alle kvindelige fans, flippede total ud; hylede deres sjæle ud af deres krop, skreg på tysk: ''Bill, jeg vil føde dine børn''. Komplet Tokio Hotel alarm i den franske hovedstad.

Den specielle ting ved denne koncert: Tokio Hotel synger det hele på tysk. Tusinde af franske fans skrev ind til pladeselskabet og medierne, at de virkelig ville høre de fire drenge synge på tysk. Tom fortæller BILD.de med en smil: ''Der er også vrede breve fra forældre der har protesteret til det franske pladeselskab, fordi deres børn har droppet engelsk i skolen for at tage tysktimer istedet.''

I 90 minutter rockede de fire magdeburgere Paris. Mange fans sang med på alle ordene. Gustav sagde omkring denne kæmpe optræden til BILD.de: ''Det er vildt at stå foran sådan en masse fans.'' Bill fortsætter: ''Når sådan et stort stadium synger med på alle sangene, får du virkelig gåsehud.''

Den næste Tokio Hotel koncert finder sted d. 6. juli i Rom.


Direkte oversat fra BILD.de

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg er rigtig glad på deres vejne, at de for så meget sucse(staves?) men hvor vil dog gerne have dem til DK nu!
Jeg savner dem..:'(
Hver gang jeg kigger på videoer med koncerter tænker jeg: "bare det snart bliver mig der kan stå der og skrige med".. Jeg savner dem!<3
pls. Kom snart til DK!<33

//Ich liebe Bill Kaulitz für immer!//

Anonym sagde ...

Jeg vil også gerne føde Bills børn! ;)<3

Anonym sagde ...

Omg! De har da ik styr på noget..! ;P Vi var altså min. 40 000 fans.. (sagde en af vagterne) Og de spillede i næsten 2 timer..!

Og ja, jeg var der selv..! :D

Anonym sagde ...

Og der er da koncerter før den 6 juli!?...

Anonym sagde ...

Ja, det mener jeg os..!
Og det bekræfter bare endnu mere det jeg skrev før.. De har ik styr på en skid..! :P
Men okay.. Det er jo os Bild.. *hostsladderbladhost*

Anonym sagde ...

F''''''''ck det lyder fedt man!!


(og lidt nååårh at Bill får gåsehud når han hører dem synge med, for sødt)

Anonym sagde ...

anonym 23.00 - Gal hvor er du bare heldig!!!

Anonym sagde ...

Jeg vil også heller havde tysk end engelsk