torsdag, juni 05, 2008

Tokio Hotel [Episode 29]

11 kommentarer:

Anonym sagde ...

The nice thing with this blog is, its very awsome when it comes to there topic.

Anonym sagde ...

WTF Bill o_o

Anonym sagde ...

haha! latteren til Bill xD <3 og det var gøy å se litt mer av gustav.. :D

Anonym sagde ...

01:43 - 01:45 ..
**** Bill har et dejligt grin!!!
♥♥♥

Min Bill!!

JoseJoseJose sagde ...

nice film, som altid, men endelig er der lidt mere fokus på Gusti! .D

JoseJoseJose sagde ...

powerball lottery numbers, thanks for the nice comment and where do you come from?

Anonym sagde ...

Hahaha hvor er Gustav dog sød! Godt man ser lidt mere til ham.
Elsker Bill's grin ved 1.44 og hans 'dans' ved 1.50 :D Det så sødt! Og så er jeg enig med hende den ene fan ved 5.22 (:

Anonym sagde ...

OMG! Var ved at tude da jeg hørte Tom og Bill grine! <3 Fuck hvor er de søde <3<3 :')

Gustav mumler helt vildt xD Man kan kun høre hvad han siger der tilsidst xP

Fuck hvor er jeg ked af de er begyndt at tale engelsk :'( Jeg vil ikke lære engelsk :'S

KOMM ZURÜCK!!

Anonym sagde ...

N� ja xD Det jeg ogs� ville sige var at jeg tror man kunne lave en god gyserfilm ud af de der skrigende fans xD OMG FAN FIC KOMMING UP! XD

Anonym sagde ...

enig mayze, vil også have de snakker og synger tysk til koncerter. Det er det der gør dem fede på en eller anden måde.

Anonym sagde ...

jeg elsker dig gustav :)
du den bedste ENDELIG EN EPISODE MED DIG
genial film og waaay de var i footlocker i usa hvor chris breezy blev spillet.
elsker dig gustav den bedste trommeslager ever :D