søndag, juni 29, 2008

Tokio Hotel i Madrid (28.06-08)







8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Bill bliver mere og mere mandig at se på sådan rent krops- og ansigtsmessigt!

Anonym sagde ...

På det 13 billede med bill og tom. Ligner der at bill mangler en tand :) Ved dog godt at han ikke gør

Anonym sagde ...

WOW!! Bill's bringing sexy back!! And i Love it!!

Anonym sagde ...

Billede Nr. 8 har jeg som skrivebords baggrund!
Smukt syn når tænder com'en ;) ♥

Anonym sagde ...

Ja, det er rigtigt... Han bliver mere og mere mandig at se på! Bare godt:-)
Du er dejlig Bill.
Funky jakke!!! Den dreng har bare lange ben.

**Laura**

Anonym sagde ...

Vi vil ha' TH TIL DANMARK!!!!

Anonym sagde ...

nummer 19 er ret cool! sexy sexy! og den jakke er bare fed! hmmm kan godt lide Toms guitarrem...

Anonym sagde ...

Heej!!
jeg bor på Mallorca og jeg ville bare hen og se dem, men så skulle jeg flyve til Danmark!! :P
så jeg håber de snart kommer, i hvert fald mens jeg er her!! XDXD

Hilseen!!