mandag, juni 23, 2008

Tokio Hotel i ''Mundo da Música''

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

1: Fuck hvor er det nedern de både vil lave et engelsk og Tysk album T.T Hvis de også laver sange der IKKE er lavet som tyske synes jeg godt nok de er ved at være langt ude

2: Bill giver absolut ingen energi., prøv lige at se ham., han ser echt müde ud!

3: Haha 1:56 Bills svedplet under armen xD

Anonym sagde ...

giver dig ret mayse - Men det kan være, at han bare savner en pige, og det er dét der gør ham lidt sur? Hhahah d:

Anonym sagde ...

de laver jo albummet på engelsk til de lande hvor de har slået igennem med engelsk jeg kan ikke se noget problem i at de lave begge og de laver nok de samme sange skal du se

Anonym sagde ...

det kan da være ahn har haft en dårlig dag det har alle jo nogen gang og det kan han da også have...

og det med albummet du kan da bare lade være med at købe det engelske hvis det sys det er latterlig..

og de laver jo nok de samme sange på begge album tror du ikk..
jeg kan ikke helt se havd problemet er for dem der brokker sig over det

Anonym sagde ...

Jeg vil lige sige til mit forsvar - det er mig anonym 11.17 - at jeg giver kun mayze ret i 2. punkt d:

Anonym sagde ...

jeg synes det er helt fint vis de også laver et på engelsk, bare de laver et på tysk, altså!
og, ej helt ærligt, man kan altså heller ikke være over hyper 24/7.

Anonym sagde ...

Jeg synes deres sange er speciele, på både engelsk og tysk. Så ser ingen grund til de ikke skal lave begge dele? De Amerikanske fans, kan jo alligevel ikke tysk -.-'

Bill kan jo ligesom ikke danse rundt under hele showet, han dør ligesom også for energi lige pludselig, ligesom alle 1000 andre sangere?! Bill, har de total ens legmer som os? oO

Hvorfor er det sjovt han har svedpletter? O_+

Anonym sagde ...

giver mayze ret :)
fuldstændig-

Anonym sagde ...

anonym 13.26 - enig!

Anonym sagde ...

Toms smil er bare så sødt fra 0:59-1:02 inde i videoen:)