tirsdag, august 19, 2008

Ny blog fra Bill på Teenmag!

Hej allesammen!

I dag havde vi en fridag i Chicago, og det var skønt. Men lad os starte fra begyndelsen - ved Detroit-showet og Oakland-autografskrivningen ved Hot Topic. Altså, showet i Detroit var fedt, da scenen dér var virkelig smuk og fansene var fantastiske... vi kunne ikke bede om noget bedre!

Dagen efter showet steg vi om bord på vores tourbus til Oakland, hvor vi mødte vores fans i en af Hot Topic butikkerne i et center. Ejerne af centeret var mindst ligeså måløse som os, over hvor mange fans der kom til signeringen - det var stort!

For mig er autografskrivninger altid noget helt specielt, fordi vi møder fansene face-to-face, og hører så mange af deres historier. De fortæller os hvad der rører dem og deler også deres følelser. Det er meget inspirerende, og jeg får mange idéer til vores nye sange af det - så mange tak for alt det!

Efter centeret tog vi mod Chicago. Georg og Tom snakkede næsten hele vejen om fansene... ting som hvem der var den sødeste, og hvis nummer de ville elske at have - tænk nogle drømmere de nogengange er! Ved højlys på dagen mod Chicago, stoppede vi ved en af supermarkederne. Bussen smed os af lige foran indgangen, og jeg må sige: jeg elsker sådanne gigantiske supermarkeder - de har bare alt du vil have, inklusiv mit yndlingsslik, alt det frugt du kan drømme om og endda fuglehuse - seriøst, de har fuglehuse... skørt! Efter det havde de ikke engang en kassedame - alt jeg købte skulle jeg scanne selv på en station, hvor jeg også skulle betale... men du får alt det der skete indenfor på dette lille supermarked-eventyr på Tokio Hotel TV snart!

Kort efter det kom vi endelig til Chicago, hvor vi havde en fridag! Som sædvanlig sov vi rigtig længe, men jeg ville også gerne udforske byen, så derefter stod vi op forholdsvist tideligt - kl. 3. Gustav var allerede stået op lang tid før og Georg nægtede at stå op. Så jeg måtte irritere Tom indtil han endelig gik med til, at gå med mig ud og tjekke byen ud. Inde i Chicago var utrolig smukt - solen skinnede, og denne sommerstemning som gør alle i godt humør! Chicago som en by, føltes helt perfekt - det var et mix af sådanne høje bygninger som du ser i NYC, og sommerstemningen som du oplever i L.A., hvilket stort set er et perfekt mix! Tom og jeg tog en kaffe og udforskede sådan set byen resten af dagen - Tom var som en turist hele tiden, da han tog billeder af alt. I slutningen af dagen tog vi på en cool restaurant på stranden og nød solnedgangen mens vi spiste... en virkelig skøn dag!!!

Det var alt for nu...
Pas på jer selv.

Bill

19 kommentarer:

Anonym sagde ...

NUURH HVOR ER DEN DRENG SØD ! !

Eij hvor er han dejlig , nu blev jeg jo helt glad ! .. Lige det man har brug for efter en dum dag (;

Iih Bill altså <3

Anonym sagde ...

Aw, Biiiill ='D Han er simpelthen bar kær, den måde han rigtig opserverings-agtigt skriver. <3 Iiih, han er altså bar en éner. :)
- Glæder mig til at se det nye Tokio Hotel TV :D

//Numsefluen

Anonym sagde ...

orw. elsker hans blogs! og self også tom's (:
Bill han er virkelig bare sååå sød!
ja han gør virkelig en glad når man har haft en dårlig dag? s;
:p:p

Anonym sagde ...

Kært. Rart at høre far ham igen.

Anonym sagde ...

Kært. Rart at høre far ham igen.

Anonym sagde ...

*fra ham ´xD

Anonym sagde ...

nej hvor sødt!
gad sgu godt se Tom gå rundt og bare tage billeder af ALLE ting! sådan total kineser/japaner. 8D
den her blog var seriøs lige prikket over i'et på den her dag.
er helt glad nu!
og kan ikke vente til det Tokio Hotel tv afsnit, med Bill.

Anonym sagde ...

Ih glæder mig til det afsnit (: Gad også se Tom gå rundt og tage billeder af alt :D Virkelig dejlig blog. Kan nu bedere lide den på engelsk, altså den sidste linje "absolutely WICKED day!!!"
Gad godt nyde solnedgangen med Bill på en restaurant xD

Anonym sagde ...

'Pas på jer selv'..

Nårh! ♥

Bill skriver sådan nogle søde blogs :)

Anonym sagde ...

Jeg elsker virkelig Bills blog. Han er så sød (:

Anonym sagde ...

"så jeg måtte irritere Tom indtil han ville gå med mig"

elsker det xD

Anonym sagde ...

Hehe. Han er så SØøøøøøøD.
Det der med Georg og Tom og mobilnr. hehe, tænk nogle dagdrømmere de er! tihi. Som han kan sige det. Også det der med supermarkedet - fuglehuse. Ja, Bill hvad skulle der nu være galt med at de sælger fugle huse??. Lød som om han virkelig var forundret.
Ville gerne have været med istedet for Tom - så havde han slet ikke behøvet at irretere ham!(Hvilket sikkert ikke er gået helt stille for sig fnis) Hvis det er for meget forlangt så måtte Tom da ogå gerne være kommet med. De kunne da vist godt lide byen:-) Tom som japaneser - totalt blizter dreng. Hehe. Glæder mig til næste tv afsnit!
Og næste blog fra Bill (Og Tom).
De havde vist hygget sig totalt meget!
Du er nu så kær min Bill.

***** Laura

Anonym sagde ...

eeejjj hvor er det bare sødt!

"alt det frugt du kan drømme om og endda fuglehuse - seriøst, de har fuglehuse... skørt! Efter det havde de ikke engang en kassedame - alt jeg købte skulle jeg scanne selv på en"

hihihi det er såå dejligt at høre sådanne ting engang imellem istedet for altid bare det med koncerter er fantastiake fans xD

Bill du unik<3

Anonym sagde ...

bill han er bare såå kær

Anonym sagde ...

BILL du er bare såå sød

Anonym sagde ...

Tom og Bill skriver sådan nogle gode blogs :D

Anonym sagde ...

Tom og Bill skriver sådan nogle gode blogs :D

Anonym sagde ...

Ja det er rigtigt...

Anonym sagde ...

Kilden?
Hvor kan man finde den henne?