lørdag, august 09, 2008

Stem til VMA!

Til VMA er det indtil videre lykkedes os at få drengene nomineret i Best Pop Video og Best New Artist!
Du kan allerede stemme på dem til Best New Artist HER!

Men Tokio Hotel er også nomineret til at blive nomineret i Best Video of the year. Stem på dem HER! (Ifølge Tokio Hotels officielle hjemmeside, ser de helst, at vi stemmer på Monsoon!)

Hvis ikke du har stemt til VMA før, skal jeg lige gøre opmærksom på, at det kræver en bruger for at kunne stemme.

6 kommentarer:

JoseJoseJose sagde ...

fuck hvor er det fedt og hvor er jeg stolt!
de drenge kan bare gøre mig stolte!hele tiden XD

uhh, elsker jer, men mest jeres forsanger, hehe :P

...skal så meget stemme! XD

...de har de bedste fans og hvis de vinder er det, det reneste vanvid, så må vi fandensørmegerne sige, vi er de bedste fans, for så er vi (det nemlig!)!...men stadig hvis de ikke vinder, så er de nomineret! XD

Lou sagde ...

iiiiihhh mit valg står mellem: Tokio hotel (ofcouse) og the veronicas.. men tror jeg stemmer på tokio hotel, for kan ikk så godt lide den sang som the veronicas jeg nomineret med... eller.. nej stemmer på tokio hotel :D

okay, det var så det afsnit af "Lou's lille hjerne", vi er tilbage igen i næste uge med endnu et nervepirende afsnit ö

Anonym sagde ...

Hvorfor kunne jeg både stemme på "Monsoon" og RSG i "Best video.."? Har nemmerlig lige oprettet en bruger (selvom jeg i virkeligheden ikk gad XD) hvor den så sagde tak for stemmen til Best New Artist, og BEGGE gange jeg stemte Monsoon OG Ready.s.g?!

Det var så det nervepirrende afsnit, der denne gang handlede om Tinas fustrerede hjerne (vi sendte lige en uge før tid) XD ^^

//Numsefluen

Anonym sagde ...

hvem kan så forklar mig hvordan man opretter en bruger hvergang jeg prøver vil det ikke :/

Anonym sagde ...

det vil den heller ikke ved mig

Anonym sagde ...

Kan ikke stemme på rock video (tokio hotel er der heller ikke), var det ikke sådan at de også var normineret til den??

Til dem der ikke kan finde ud af det:
Først går du ind på hjemmesiden, også skal du skrive alt det med hvornår du er født osv. også kan du logge dig ind og stemme.
også bagefter trykker du på *vote* også kommer der en boks agtig eller hvad man skal kalde den. og der står på den, at du har stemt.
Håber at i har forstået det. Ellers spørger i bare igen.