lørdag, august 02, 2008

Takker for nomineringen til VMA

15 kommentarer:

Anonym sagde ...

Bill snakker ikke specilet hurtigt i denne 'takke-tale'. Han er MEGET nem at forstå. Det er som at snakke med sin bror. :b.

Jeg elsker jer drenge!

Anonym sagde ...

Haha ^ :'D
Bills hår er forresten fesent :p

Anonym sagde ...

2. august 2008 20:23

Det var min første tanke ;D

Anonym sagde ...

anonym 20.23 - Ogs' min tanke :D Har han det sat op i en hestehale, eller er det bare mig? o.O

Anonym sagde ...

Han har kasket på, det er bare puttet om på ryggen.
Du er så sød Bill!

Anonym sagde ...

Jeg tror faktisk han har hestehale ;D Det er altså pææænt fimset :p

Anonym sagde ...

I det klip har 75% af drengene hestehale. Se det er frækt ;-)

Anonym sagde ...

Ja ikk'? Synes nok det var hestehale. Det ser, øhm, anerledes ud d: HAhah

Anonym sagde ...

Argh, hvor er de dejlige!!!!!

Congratulations boys!! ♥♥♥

Anonym sagde ...

det er da ikke første gang drengen har hestehale

Anonym sagde ...

undskyld jeg ikke har set det før.

Anonym sagde ...

Han ser altså en smule bøsset ud hver gang han ser sådan ud oO'

Men elsker dig stadig ^^

Anonym sagde ...

jeg tror sku han har hestehale xD!

Anonym sagde ...

Han er da mega flot i videoen<3

Anonym sagde ...

Hestehaler, jaah hvorfor ikk XD
Bill ser nuuh lidt sjov ud, men kær' er drengene jooh.

-Kroelle