onsdag, september 10, 2008

Optrædelse til Jimmy Kimmel (09.09-08)



12 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg kan virklig ikke lide de der bukser Bill har på. De er ekstrem grimme.

Anonym sagde ...

Er det Georg man ka' hører igennem det meste af 'Monsoon'? XD haha det lyder i hvert fald godt ;P

Anonym sagde ...

I den nederste synes jeg, han har det lidt svært.

Anonym sagde ...

Anonym 19.32 (nederste af dem):
Jeg kan i hvert fald høre Tom xD
Jeg tror det er dem begge man kan høre

Anonym sagde ...

Ved godt det er noget shit og jeg vil ikk blæse noget op, men er Bill ikk blevet x-trem tynd..? Måske' det bare mig.. Anyway synes jeg det lyder super;D I "final day" kan jeg godt forstå at han synger den i lavere toneleje.. Tom er bare uuuh... xD

Anonym sagde ...

Ha ha, Georg synger faktisk ret godt ;-)

Anonym sagde ...

Ej hvor er de bare fantastiske live!!!!!! Det var da helt for vildt!

Anonym sagde ...

jaah Bill er seriøst vildt tynd! ved ik om i andre sys det, men det sys jeg :D men det lyder ret godt, og det gør det bedere når Georg er med i baggrunden :D kan ik se tom på noget tidspunkt synge med.

Anonym sagde ...

shit det lyder godt.. elsker bills jakke.. (: elsker at se dem live...

Anonym sagde ...

hvorfor spiller de ikk det hele af final day?

Anonym sagde ...

fuck and det lyder godt der hvor der er gået 1:18 sek.

Anonym sagde ...

Bill synger da ikke rigtigt i det første afsnit. eller så er det bare synkroniseret dårligt.