onsdag, februar 24, 2010

"Ja, jeg kan rigtig godt lide Merkel"

Han er tysklands største teenage-stjerne, men føler her som deltager i et ‚Big Brother-hus’, men vil alligevel ikke væk: Bill Kaulitz. I det nye ’Stern’ snakker Tokio Hotel-sangeren om angst, hans store længsel – og om Angela Merkel.

Kaulitz tro fast på Kanslerinden. „Ja, jeg kan rigtig godt lide Merkel“, bekender han i ‚Stern’. Han har ”stor tiltro til hende“, også selvom hun på det seneste er blevet ”rimelig kritiseret”. Kaulitz: ”Jeg tror på hende.”

Tokio Hotel-sangeren Bill Kaulitz frygter et attentat. I det nye, onsdags-udgaven af ’Stern’, tilstår den 20-årige, at der har været situationer hvor ”Bodyguardene har, måtte smide folk væk fra den røde løber, da de har stået med en kniv og ladet som om de er fans”. Han forlader aldrig hjemmet uden en bodyguard. ”Attentat? Jeg tror på, at det vil kunne ske”, siger Bill Kaulitz til ’Stern’. Et normalt liv er ikke længere muligt for ham. ”Tyskland er ligesom et stort Big Brother-hus for os. Alle mennesker kigger altid på os.” Alligevel vil den fødte Magdeburger ikke forlade sin bopæl Hamborg. ”Her bor min familie, det er mit hjemme. Jeg kunne i mit hjerte, aldrig finde på at vende Tyskland ryggen.”

Popstjernen, som lige nu er på Europa-tourne med sit band, bliver forgudet af flere kvindelige fans verden over, men er alligevel single. ”Det er den største mangel i mit liv. Jeg har ikke været forelsket, siden jeg var 14”, siger Tokio Hotel-sangeren til ’Stern’. ”Jeg leder efter en pige, som jeg er sjæleligt forbundet med.” Sex med groupies væmmer ham derimod. De altidværende rygter om hans angivelige homoseksualitet morer og sårer ham. ”Det må ærligt talt snart kede de folk til døde.”

Billedtekst: 'Ikke fra denne verden. Han er enten elsket eller hadet, han er dog ikke kold: Tokio Hotel-sangeren Bill Kaulitz er på vej til, at blive en global verdensstjerne. For første gang snakker den snaksalige sanger om berømmelsens ry, hans angst, længslen efter den store kærlighed - og præsenterer sig selv i et fuldkomment nyt look.'






Kilde: http://www.stern.de/

Ingen kommentarer: