lørdag, marts 06, 2010

Hit! Das Star Magazine: 'Bill er på en skrap kur!'



Mange tak, fordi i tog jer tid til dette interview. I står foran en lang tour, er det ikke anstrengende?
Bill: Vi har et helt nyt show med, hvilket er langt mere komplekst end de tidligere. Flere elementer, flere effekter, nye instrumenter. Så ja, denne tour vil blive anstrengende, men vi vil dog få en masse feedback fra vores publikum. Efter alle disse prøver, vil vi se fansnes reaktioner!

Hvad gør i for, at holde jer i form?
Tom: Bill er på en streng diæt, hvilket holder ham på modelvægt og fit. Jeg opdagede tidligt sex, som den bedste måde at holde sig fit på. Den måde jeg ser det på er, at Georg har klaret at holde sig fit uden sex og Gustav må nok hellere prøve Bills 0-diæt.
Band: Griner!

Nu da i er så kendte, har i ikke længere et privatliv. Ønsker i en gang imellem, at i ikke var så berømte?
Bill: Vi vidste fra start af, at en masse ville ændres når vi blev berømte. Vi nyder vores liv, som vi lever nu, det har altid været vores drøm og vi har bevidst valgt, at leve dette liv. Men dette stopper, når det begynder at involvere vores familie og venner!

Har i nogle gange overvejet, hvordan jeres liv ville være gået, hvis ikke havde haft jeres musikkarriere?
Tom: Jeg har aldrig været urolig for Bill og jeg, Gustav og Georg stoppede med at bekymre sig om det, da de mødte mig. Bill ville have været professionel kickboarder (griner). Men han stoppede den karriere for en drabelig profession.

Hvad laver I i jeres fritid?
Georg: Vi bruger hvert frie moment på, at sove. Så snart vi er i bussen eller flyet, sover vi. Så snart jeg kommer hjem, smider jeg min kuffert over i et hjørne og sover, osv...

Hvordan ser en normal tour-dag ud for jer?
Bill: Vi er på landevejene med vores sovebusser. En dag hvor vi spiller, står vi op omkring kl. 10. Vi har også vores egne brusebade. Og så videre til cateringen for, at få morgenmad. Så, når vi er halvvågne, laver vi soundcheck og det er der hvor spændingen melder sig. Om aftenen bliver vi ofte interviewet eller laver et photoshoot. En time før showstart opholder vi os i vores backstage-rum, det er vores lille ritual. Omkring 20.00/21.00 er det showtime - et cirka 2 timer langt show! Og efter koncerten spiser vi aftensmad, hvor vi ofte hænger ud med teamet og crewet, før hele cirkusset drager mod den næste by!

Er der nogle byer tilbage, hvor i kan gå i fred?
Georg: Ikke engang i Legoland!
Tom: Seriøst, det er svært, at finde et land, hvor du kan tage på ferie og slappe af.

Jeres mening: Hvad er det, der gør jeres tyske fans så specielle?
Bill: De støttede os fra starten, det forbinder os og jeg tror, at vi ikke vil være hvor vi er nu, uden dem. Fansene skriver os hvor fantastisk det er, og jeg bliver helt rørt af, at læse det. Tom er på den anden side mere interesserede i deres billeder.

Hvad er det første i går efter en lang tour?
Bill: Vi tager direkte hjem, til vores familier, for at slappe af og se vores hunde, og så vil vi sikkert allerede gøre os klar til næste tour.

Hvor mange lande skal I spille i og hvor mange gange har I været der før?
Tom: Bare alene 'Welcome to Humanoid City'-touren vil foregå i 19 lande over hele Europa! Og vi har allerede være i de fleste af de lande, vi skal spille i. Jeg ville ikke have troet dette som barn, og nu når jeg ser på vores tourplan, tænker jeg: "Cool, i morgen er vi i Rusland, og dagen efter i Spanien eller Italien."

Hvor ville i sige jeres bedste koncert var?
Tom: Vores bedste koncert... Der er altid noget vi husker fra hvert enkelt koncert, men mine er altid dem hvor Bill fucker det op. Fansene bemærker det straks og det er grunden til, at disse shows er mine yndlings (griner).

Ingen kommentarer: