tirsdag, marts 30, 2010

Tokio Hotel bringer vanviden til Wien!

Tirsdag d. 30. marts: Tokio Hotel påvirker hjertet som ecstasy.

30. marts. Endelig er idolerne fra Tokio Hotel at se i ’Wiener Stadthalle’. Dette er hvad de fire drenge siger om berømmelsen, kærlighed og familieliv.

I er alle sammen nu omkring 20 år, vil I ikke af med mærket ’boyband’?
Bill: Jeg vil ikke af med det. Nu træder vi ind i en æra, hvor det er meget flatterende, når en eller flere af os stadig betegnes som teenager. Så vi har et problem med det. For mig personligt, er det en fornærmelse.

Hvordan vil Tokio Hotel lyde om 10 år?
Tom: Det får I, at se til den tid. Vi vil gå i studiet og lave det vi føler for. Som sagt, ændrer albummene sig. Sådan vil det også være om 10 år.

Vil et bandmedlem være gift til den tid?
Bill: Jeg ved ikke, om nogle er gift på det tidspunkt, Georg…
Georg: Om 10 år, det ved jeg ikke.
Tom: For at være ærlig: Ja, om 10 år, vil ingen af os være gift.

Fansene følger jer overalt, hvornår bliver det irriterende?
Tom: Når vi er på tour, er der så ustyrlig mange mennesker overalt. De kommer endda fra lande, og gør alt muligt, fansene hilser på os – det er fedt nok. Men det er egentlig kun irriterende, når vi prøver at have noget privatliv. Men dette sker ikke så ofte, måske kun 40 dage om året (altså at have et privatliv).

Ville I bytte noget af jeres succes ud med noget mere privatliv?
Bill: Hvis vi kunne, og det var muligt, så ja, med det samme. Men hvis du vil lykkedes og som os nu, må du selvfølgelig ofre noget.

Har I overvejet, at studere eller lære noget andet efter jeres afsluttende eksamen?
Bill: Nej, det har aldrig været et problem for os. Skolen var egentlig frivillig. Egentlig gjorde vi kun dette fos os selv, da Tom og jeg er perfektionister, vi er bekymrede om det. Vi ville mindst have et diplom på os.

Bill, du gik model under modeugen i Milano. Vil fansene se dig oftere på catwalken nu?
Bill: Jeg kunne sagtens forestille mig, at gøre dette oftere og også at designe nogle ting, for det er virkelig en ting der gør mig glad.

PS! noget af det er måske en smule usammenhængende, men det var ikke nemt at oversætte fra den engelske oversætning.

Ingen kommentarer: