fredag, april 16, 2010

Citater!

Gustav:
-Ja, jeg er en sort ninja!
-Bill.... han er mit alt!
-Lad vær med at gå på mit gulvtæppe med dine våde sko!!!
-Den største løgn, jeg nogensinde har fortalt: At jeg hver dag siger, at jeg elsker drengene.
-Jeg har en stor røv!
-Jeg er helt klart den bedste sanger, altså efter Bill.

Georg:
-Jeg er en naturlig skønhed.
-Barndoms forelskelse: Jeg har altid været forelsket i Tom, da jeg var lille.
-Jeg er ikke kedelig, jeg er forelsket.
-Hun betyder ALT for mig.

Bill:
-Jeg ville aldrig lade nogle komme imellem mig og min bror.
-Lige meget hvor syg eller dårlig hun ser ud, ser du hende stadig, som den smukkeste person i verden.
-(Q: Hvad ville du gøre hvis du var pige for en dag?) A: Jeg ville helt klart ikke gå i seng med min bror!
-Tom er virkelig middel-klasse, gammeldags og kedelig, et nul! Du er et kæmpe nul Tom!
-Før valgte jeg rød, fordi det er kærlighedens farve, nu må jeg vælge sort, farven af Toms sjæl!
-Lige meget hvad der sker, tro på dig selv, tro på livet, tro på i morgen, tro på alt du gør!
-Jeg ville vente på kærligheden flyver til mig og lærer mig at flyve.
-Åhh gud der er ingen kassedamer til at knuse ens kugler!

Tom:
-For at værre helt ærlig, ved jeg lige så meget om madlavning som Georg ved om at spille bas, dog er jeg virkelig god til lave sandwiches.
-Selvom Tom går med verdens grimmeste tøj, ser han stadig fantastisk ud.
-Det kan godt værre Bill er højere men alt andet er større på mig!
-Bill er altid blevet mobbet i skolen, han blev mobbet hver eneste dag. Heldigvis havde han en storebror til at beskytte ham.
-''Tom er den bedste'', det er alt du behøver at vide.
-Jeg elsker bare kvinder.
-Den bedste fødselsdags gave, jeg nogensinde har fået kom 10 minutter efter mig (Altså Bill ).
-Jeg kan ikke forstille mig, at kunne stole lige så meget på en pige, som jeg gør på Bill.
-Jeg ønsker kun kærlighed for en aften.

- kilde: thlns.blogspot.com

Ingen kommentarer: