søndag, april 18, 2010

‘Fans sendte os stoffer’ – Topp 5/2010 (Norge)



Fra undertøj til søde bamsebjørne. Der er ingen grænse for, hvor mange gaver Tokio Hotel modtager fra deres fans. Og vi har endda også fået sendt stoffer, afslører Bill Kaulitz, da ’Topp’ møder drengene i Oslo.

”Norge er fedt”, siger drengene, da de kigger ud af vinduet, på øverste etage, på hotel Rica Helsfyr. ’Topp’ gjorde drengene selskab i deres hotel suite. ”Vi kom i går, og har allerede mødt nogle fans”, sagde drengene.

Noget godt?
“Ja, det ser (så) godt ud”, smiler Tom.

Seriøst… Så du siger, at du endda kunne være sammen med en norsk pige?
”Selvfølgelig! Jeg ser ingen grund til at svare anderledes, jeg ser stadig godt ud.”

Drengene har været superstjerner siden 2006, men ingen af dem er divaer. De er faktisk nogle af de bedste og mest interessante vi har interviewet. ”Vi ved at vi aldrig har været her, vi har fans og supportere her, det er klart at vi er gode,” siger Bill.

De fire drenge har tusindvis af fans, og afslører at de i tidens løb har modtaget en masse underlige fangaver. ”Vi har modtages tegninger, som fansene selv har lavet. Det er rigtig fint, de har arbejdet hårdt. Vi har også modtaget en masse brugt undertøj, men det er meget underligt, når fansene sender os stoffer.”

Stoffer?
”Ja, selvom, stille, har vi ikke taget dem.”

DETTE ER DERES DRØMMEPIGE

Selvom det er minusgrader udenfor, er Gustav klædt i T-shirt og shorts.

Ved du ikke, hvor koldt det er her i Norge?
”Jo, men jeg har næsten altid shorts på, og fryser ikke,” siger Gustav.
”Det er underligt. At bære shorts konstant!? Han fryser tit på overkroppen, men aldrig på hans fødder,” smiler Tom fra den anden side af sofaen.

Hvem er jer, er den bedste danser?
Lige efter spørgsmålet er stillet, bryder drengene ud i grin.
”Gustav er den beeeeedste,” griner Tom. ”Vi havde en fanfest, Gustav tog mod til sig til og besluttede sig for at danse. Det sker aldrig. Han nærmede sig bordet og dansede foran alle, det var virkelig en speciel oplevelse.”
”Vi er måske ikke de bedste dansere, men vi prøver altid at ’go with flow’,” griner Bill.

Af alle fire bandmedlemmer er Georg den eneste, som har en kæreste. Mens det stadig er uklart for resten af drengene, hvordan drømmepigen skal se ud?
”Hun skal være sjov. Vi elsker at grine!
”Kemien skal dog også passe fra start af,” siger Tom.
Så tror I på kærlighed ved første blik?
”Det er en god ide, men det er måske ikke helt så realistisk,” siger Bill. ”Vi rejser verden rundt, og vi ser fans fra scenen og gennem hotelværelsernes vinduer. Så det er svært, at se den specielle som man forelsker sig i…”

Har I nogensinde haft kærestesorger?
”Jeg forelsker mig ikke rigtigt, så det er svært at knuse mit hjerte,” siger Tom.
”Jeg har været knust, når et forhold er sluttet, men når jeg ser tilbage, forstår jeg, at jeg aldrig rigtig har oplevet direkte kærestesorger”, siger Bill.

JEG HAR ALDRIG NOGENSINDE LÅNT ELLER BÅRET ANDRES TØJ

Ved modeugen i Milano, fik Bill chancen for, at gå model til designermærket ’DSquared2’s’ modeshow.

Er det noget, du gerne ville gøre mere af i fremtiden?
”Det var sjovt. Og hvis jeg kan lide designeren og deler den samme vision, så ville jeg gøre det igen.” Og vi forstår godt, hvorfor designerne, Dean og Dan, valgte den smukke 20-årige som model i deres show. ”Jeg var meget nervøs før jeg gik på scenen, men heldigvis gik alt helt fint”, siger Bill.

I har alle sammen en meget forskellig stil. Kunne I fx finde på, at låne tøj fra hinanden (en gang imellem)?
”HaHaHa, på ingen måde”, skriger drengene.

Så I kan ikke lide de andres stil?
”Jo, vi har haft forskellig stil fra begyndelsen af, så vi er på en måde vant til det. Lidt underligt,” siger Tom.

I har tjent en masse på Tokio Hotels succes, hvad er det dyreste I har købt?
”Dæk til min bil,” siger Tom.
”Et dyrt anlæg,” siger Gustav.
”Mit svar må være en ferie. Jeg synes det er dét værd, at bruge lidt ekstra penge på ferie. Især hvis man tænker på, hvor meget vi arbejder. Nogle gange skal du forkæle dig selv lidt og tage på en dejlig ferie,” konkluderer Bill.

Ingen kommentarer: