onsdag, april 07, 2010

OK! (Serbien) interview med Bill & Tom

Hvad vil I gerne sige til jeres serbiske fans?
Bill: Vi er virkelig spændte på koncerten i Beograd, og vi er glade for, at have fået chancen for, at have det sjovt med fansene i Serbien. Vi prøver altid at give vores bedste, produktionen er på et højt niveau, og vi har altid fede overraskelser til vores loyale publikum.

Hvad er det bedste og værste ved at være i et band?
Tom: Den værste ting er helt klart Georgs "irriterende" bas spil, og det bedste er, selvfølgelig, chancen for at møde mange kønne piger verden over.
Bill: Det har altid været en drøm at lave musik, spille i et band og tjene penge på det. Alle de ting blev til virkelighed, og du kan ikke være gladere. Livet kan ikke blive bedre!

Hvem er jeres barndomsmusikhelte?
Bill: Vi havde aldrig idoler eller nogle bands, som vi så op til. Da jeg var barn lyttede jeg til David Bowie, men da vi startede vores egen karriere prøvede vi altid at undgå at få indflydelse fra andre bands og forblive originale.
Tom: Selvfølgelig var der bands og artister, som vi kunne lide. I mit tilfælde vil det være Aerosmith og Stereophonics, men når det kommer til musik prøvede vi altid at lave vores egen.

Jeres tre yndlingssange i lytter til, er?
Tom: Det er et svært spørgsmål, fordi svaret ændrer sig dagligt. Dagens liste er: Jay-z "Empire state of Mind", "Dude looks like a Lady" af Aerosmith og "Looking for Freedom" af David Hasselhoff. Og selvfølgelig joker jeg med den sidste, det var en sjov joke, var det ikke?

Fortæl os en hemmelighed.
Bill: Jeg er tilbøjelig til at græde til tider. En følsom film, eller når nogen mishandler dyr - specielt hunde, det dræber mig hver gang.

Hvad sker der 5 min. før en koncert, når I skal til at gå på scenen?
Bill: Måske lyder det underligt, men vi er virkelig nervøse før en koncert, så vi går for det meste rundt i cirkler i omklædningsrummet. Og få sekunder før vi skal være på scenen samles vi som et sportshold, for at motivere hinanden.

Bandet "Tokio Hotel" blev grundlagt for 10 år siden. Hvad har været det mest mindeværdige?
Bill: Der har været mange af de øjeblikke, men noget vi ikke kan glemme er "Monsoon", vores første single som blev #1 på hitlisterne, vandt Europæisk MTV Award og kom til Amerika.
Tom: Og vores første koncert i Paris foran 500.000 mennesker, det er noget vi aldrig vil glemme.

Hvad er hemmeligheden bag jeres succes?
Tom: Vi har ikke rigtig nogen hemmelighed, opskrift eller formel. Vi prøver bare at være dem vi er, og nyder det vi laver. Vi elsker vores fans, og vi føler os godt tilpas når vi laver musik, og det er det. Bortset mit gode udseende ;)

Hvem vil i gerne arbejde sammen med?
Tom og Bill: Uden tvivl, svaret er klart - Aerosmith!

Kan i lide Lady GaGa?
Bill: Hun er helt OK! Hun gør sit job, følger sine idéer og hun er anderledes.

List 5 ting i altid finder OK!
Bill: Min familie, mine venner, mine hunde, min bror og mit band

Hvad med kærligheden? Er i forelsket i øjeblikket?
Bill: Nej, og det er en skam. Når du venter på den rette person dukker op, så er det logisk at vente lidt længere. Eller det er hvad jeg synes.
Tom: Hey, i modsætning til min bror, så er jeg forelsket i forskellige piger!

Hvor ser i jer selv om 10 år?
Bill: Jeg håber stadig at vi er inde i det her Tokio Hotel noget. Hvilket betyder det samme som nu - band, musik, koncerter.

Hvis i havde en tidsmaskine, hvor ville i tage hen?
Tom: Hmm, jeg ville ikke rejse så meget. Jeg ville gå et par nætter tilbage, hvor jeg spillede forkert i broen til "Humanoid"!

Hvilken Hollywood hottie ville i gerne se i en fremtidig Tokio Hotel video?
Tom: Det er et godt spørgsmål, men jeg kan ikke vælge mellem Jessica Alba og Megan Fox.

Hvem ville få jeres nye sang som gave?
Bill: Min mor.

Hvilken titel skal jeres Tokio Hotel historie have?
BIll: Det er ikke slut, før det er færdigt.

Ingen kommentarer: