tirsdag, april 06, 2010

Reklame fra Barcelona



Xeniashake's billeder fra Barcelona

4 kommentarer:

Xeniashake sagde ...

billeder blevet taget af mig ;D

Xeniashake sagde ...

HOV, I har ikke sæt mit navn under billeder, for billeder blevet taget af mig ;D

Xeniashake sagde ...

det virker ikke at send mail til jer, så må jeg bare skriver dette. jeg er ligeglad at alle se dette..
hej .
jeg klager over at I har taget mine billeder (Tokio Hotel Reklamer i Barcelona) unden min tilladelse, det er jo mig har taget de billeder, det kan man ikke taget fra. de er jo mine billeder, det er for groft at DE har bare taget mine billeder. Det acceptere jeg ikke!

med venligst hilsen
Patrizia Stabel
Www.Xeniashake.blogspot.com

JoseJoseJose sagde ...

du hentydede til dem i chatten, og gik derfor udfra at de godt måtte postes her. jeg undskylder, at jeg glemte, at skrive dit navn - jeg håber, at du modtager undskyldningen. angående mailen, ved jeg ikke om den stadig er aktiv eller ej