tirsdag, juni 01, 2010

Pro7 taff: TH-fan Patrick (31.05.2010)



Patrick er lidenskabelig Tokio Hotel-fan, og der ligger problemet: Patrick søger en kæreste (en pige) og hun skal være Tokio Hotel fan.

Blandt disse tre piger, der er fans, vil han prøve at finde lykken.

Patrick er en af få mandlige TH-fans – hjælper det ham til, at komme tættere på pigerne?

Patrick bor alene med sin mor og har været ekstrem fan siden forældrenes skilsmisse for fem år siden. ”De er helt specielle, har deres helt egen stil og lyd.”

Bill er Patricks store idol og Patrick gør en dyd ud af, at efterligne sit store idol – frisure, tøjstil og selv endda tatoveringer.

Han er egentlig dybt ligeglad med hvad forbipasserende mener om ham, men det frustrerer ham, at han ingen kæreste har. ”Jeg har været single i to år, og jeg søger efter den store kærlighed - der indtil videre ikke har været at finde.” Hans store kærlighed til Tokio Hotel ’ødelagde’ sidste forhold, da ekskæresten synes at han gik for meget op i bandet, og hun kunne heller ikke altid komme med til koncerterne, og var ikke vild med at han var omgivet af så mange piger.

Hans drømmekvinde: ”Hun skal have sin stil, ligesom Bill og jeg, være spontan…”

Han skal på date med tre piger, og håber at kunne erobre et hjerte eller to.

Date 1:
Patrick om Sabrina: ”Sabrina er dejlig, åben og ser godt ud.”
Sabrina, 18 år: ”Der er ikke mange mandlige Tokio Hotel-fans, og Patrick er en af de få, og det kan jeg godt lide.”

Date 2:
Patrick tager Jackie med hen til Bill og Toms gamle skole, og Sabrina er skuffet. Patrick om Jackie: ”Jackie er dejlig, og det ved hun også.”
Jackie, 16 år: ”Jeg kan godt lide hans look, da Bill er min yngling. Det var dejligt, at vi kunne have noget tid alene. Og jeg synes faktisk, at det har været rigtig hyggeligt.”

Date 3:
Patrick om Franciska: ”Jeg kender hende ikke helt, men jeg glæder mig til at lære hende at kende. Det første indtryk og hendes udseende er i hvert fald positivt.” Senere: ”Hun er smuk. Hun er venlig, og hun har noget.”
Franciska, 16 år: ”Jeg har endnu ikke besluttet mig. Jeg ved det ikke helt.”

Sabrina: ”Det bliver ved venskab, og ikke mere.”
Jackie: ”Han er min type, og ja, jeg kunne godt forestille mig mere.”

Patrick: ”Jeg klingede bedst med Franciska og Jackie. De var begge meget åbne og holdt samtalen med mig kørende, og vi forstod hinanden.” – Hvad så? ”Vi vil hænge ud sammen, og Franciska og jeg veksler numre, for at kunne holde kontakten. Og så må vi se, hvad det udvikler sig til.”

Ingen kommentarer: