lørdag, juli 03, 2010

Twillight-interview med Bill (Rusland)



Vælger du selv dit tøj?
Bill: Ja. Jeg vil selv bestemme hvordan jeg ser ud. Jeg kan ikke forestille mig, at nogen vælger tøj for mig.

Du sagde engang, at du ikke vil forlade huset uden makeup. Er det sandt?
Bill: Jeg har brugt makeup siden jeg var 14. Jeg kan ikke forestille mig mit liv uden makeup. For lang tid siden, da jeg kyssede med en pige for første gang, var jeg mere bange for, at min mascara ville begynde at løbe.

Bruger du nogen specielle mærker?
Bill: Der var engang hvor jeg prøvede alt på mig selv, men nu bruger jeg kun mine yndlingsprodukter. F.eks. sort Maybelline eyeliner. Jeg skiller mig aldrig af med den.

Hvor lang tid tager det dig, at lægge makeup?
Bill: Ikke lang tid, fordi jeg har øvet mig i så mange år. Tøj, hår og makeup tager omkring en time.

Hvad vil du kalde din stil?
Bill: Nogen siger jeg er Goth, nogle - at jeg er emo. Men jeg syns, at min stil er tættere på Manga. Det er sådan karakterne fra japanske tegneserier ser ud - stramme bukser, sko med hæle, læder, skørt hår og makeup. David Bowie var også min inspiration.

Vi vil også spørge Bill om;
Shopping:

Bill: Jeg har ikke shoppet i lang tid. Jeg kan slet ikke huske sidste gang jeg var i et supermarked.

Ensomhed:
Bill: Efter en koncert er jeg på mit hoteværelse alene, jeg kan ikke forstå hvordan det er sket. Pludselig er der så stille omkring mig. Vi, og måske lyder det underligt, føler os meget ensomme.

Penge:
Bill: Vi tjener begge godt, men vi er ikke multimillionære og vi racer ikke efter flere penge. Jeg har sagt nej til 90% af reklameretilbuddene, og jeg er ligeglad med at det giver mig penge. Jeg vil kun gøre det, jeg virkelig har lyst til.

Oversat af HelloHeidi/Tokio Hotel Live News.

Ingen kommentarer: