onsdag, august 04, 2010

Bravo Web-TV: Kay One om Bill



Sascha: Uhm... Jeg har et sidste spørgsmål... Du har et slags venskab med Bill fra Tokio Hotel, ikke sandt?

Kay One: Jo..

Sascha: Og ehm... Vil I så også lave musik sammen en dag?

Kay One: Nej, for at være ærlig har vi snakket om det engang, han har så ofte gang i noget, du kender også mig *griner* og så er det svært, ej, virkelig han har ofte travlt, men vi har prøvet at planlægge det en masse gange og man ved aldrig hvad der sker i fremtiden, men som jeg sagde ville jeg med glæde skrive en sang med ham... du ved en sang om piger.

Sascha: Så en "Ich brech die Herzen aller Mädchen" Version 2? ('Jeg knuser alle pigers hjerter 2, red.)

Kay One: Yeah helt klar.. Kay One ft. Bill Kaulitz

Sascha: Kunne du også finde på at få lavet sådan en næsepiercing?

Kay One: Eh her? Sådan en?... Nej, for at være ærlig, Bill hvad har du lige gang i med den ring i din næse? Før var du så, men seriøst tag den ring ud af din næse! Det er ikke sejt længere!

Oversat af: sika_splint/thlns.blogspot.com

PS! Er I enige eller uenige med Kay One - skulle Bill ikke have haft en septum?

Ingen kommentarer: