onsdag, august 04, 2010

Hitz.FM-interview







OVERSÆTTELSE!
Jin: Anden gang , noget nyt?
Bill : Uhm, problemet er at vi ikke har så meget tid til at se byen , skemaet er altid meget tæt, fordi vi kun har nogle få dage her.
Tom: Men vi så lidt mere end sidste gang, fra lufthavnen til hotellet er lidt længere end sidste gang, så vi så lidt mere denne gang, her er smukt.

Jin: Alison spurgte om dette - Hvad er den bedste gave en fan har givet jer?
Bill: Givet os, jeg-
Tom: Den bedste gave, jeg tror den bedste er - jeg fik en Tokio Hotel guitar, hun øhh-
Georg: Hun byggede selv guitaren.
Tom: Hun ehmm, hun kan bygge en guitar så ja, jeg fik en Tokio Hotel guitar

- Jin: Har du brugt den til at spille live?
Tom: ehm, ikke endnu men måske vil jeg gøre det, det er en rigtig god guitar.
Bill: For mig var den bedste gave, jeg fik en David Bowie figur fra filmen ”the labyrinth”, kender du den?
(Jin: ja)
Bill: ...Og jeg fik den originale figur fra filmen og det var virkelig sejt/cool. Den er virkelig unik. Du kan ikke få den nogen steder, så jeg ved ikke.

Jin: Her er der et spørgsmål fra Rachel - Georg du har en kæreste hvad er det mest romantiske, du har gjort for hende?
Georg: Jeg har gjort en masse romantisk, hver dag.
Bill: Han har barberet, du ved, hendes hår.

- Jin: Virkelig, hvorfor?
Bill: Fordi han kan lide- hun kan lide at ha- ehm. Hun har rødt hår og hun kan virkelig godt lide at have det virkelig kort. Og Georg kan også lide det, så.

- Jin: så du er ham med det lange hår og hun er den med det korte hår?
Tom: pPræcis!
Bill: Nemlig.
Tom: Kort, rødt hår
Bill: Men virkelig kort, så kort her (peger på hans barberede sider), du ved ligesom det.
Tom: Ja.

Jin: Der er et ritual som bandet skal gå igennem inden at gå på scenen, hvad er det?
Tom: Georg ska- bliver nødt til at gå på toilettet og lave stort arbejde.
Bill: Ja.

- Jin: Hvad hvis han ikke laver stort arbejde?
Georg: Så har vi et stort problem!
Bill: ...men det er aldrig sket.
Georg: Jeg gør det for bandet.
Bill: Sidste gang var han derude 3 gange.

- Jin: Hvad hvis han er derude mere end en gang?
Tom: Mere end en?
Bill: ...så ved man at det bliver det bedste show…. Nogensinde!

Jin: næste spørgsmål er - Hvis i morgen var jeres sidste dag, hvad ville i så lave?
Georg: jJeg ville nok invitere alle mine venner og familie, og have en go dag.
Tom: ...og barbere håret igen for kæresten ?
Georg: Nej, jeg ville ikke fortælle nogen, at det var den sidste dag. Jeg ville bare holde en stor fest.
Tom: ...endnu en ting, stort arbejde.
Bill: For mit vedkommende, ville jeg tage alle mine hunde, min familie og mine venner, og så ville jeg se min yndlings film igen og bare hænge ud med alle. Og når, jeg så ved, det er forbi vil jeg hoppe ud af en bygning.
Tom: ...yeah.
Bill: 100%, fordi det er virkelig cool, du ved? Tom og mig har hoppet i faldskærm. Det var fantastisk, så jeg kan virkelig godt lig ting som det, og når du ved et er ovre, kan du lige så godt gøre det
Tom: det samme ved mig, med familie og vennerne og måske ville jeg køre min bil virkelig hurtigt så hurtigt jeg kan og-
Georg : ...og køre ind i en væg.
Tom: ...måske ind i en væg, eller ja, hoppe ud af en bygning. Jeg synes det er en god ide.

- Jin: hvad med dig (Gustav) ?
Gustav: Ja hvorfor ikke? selvfølgelig med min familie og mine venner og så bare gå og så farvel, farvel.

Jin: nu et meget spændende spørgsmål. Okay jeg er sikkert på, at I har set Twilight. Hvis I var en vampyr, hvem ville i så bide først. Tom?
Tom: Jessica Alba.
Bill: jeg ville bide en af mine hunde, og så kan vi gå-
Georg: ...det er en god ide - jeg ville bide min hund.
Bill: ...yeah, og så kan vi gå og bide andre mennesker. Yeah.

- Jin: Georg?
Georg: Ja, hunden er en god ide, jeg ville bide min hund.
Bill: Det ville være sødt, for Georg har en hund på den her størrelse, så-
Jin: ...og det er en virkelig lille hund.

Jin: Det her spørgsmål er, hvis du kunne være en kendt, hvem skulle det så være?
Georg: Øhhh………., nej, jeg ville ikke være tom! Jeg ville gerne være……, jeg ved det ikke.
Tom: Jeg tror han ville være David Hasselhoff eller Tom Kaulitz, en af dem.
Georg: Jeg skal lige tænke.

- Jin: Hvad med dig?
Bill: Måske Steven Tyler, så jeg kunne lave noget med resten af Aerosmith så-
Tom: ...så jeg kan også være en pige?

- Jin: Jessica alba?
Tom: Ja, fordi jeg kan, du ved, lave ting i badet og du ved lave ting.

- Jin: Georg?
Georg: Jeg ville også gerne være en pige, det er lige meget hvem. Ville bare, hvordan det føles.
Bill : Okay så er du (…….)
Georg: Nej!

Jin: Har I Twitter?
Bill: Jeg er virkelig ikke til de ting, jeg kan bedst lide at skrive et brev, jeg synes det er mere romantisk at gøre. Jeg ved, det er lidt gammeldags, men jeg kan bedst lide det sådan.
Tom: Jeg tror der en official Tokio Hotel Twitter.
Bill og Tom: Yeah.
Bill: Ja, fordi der er så mange private ting fra dig derude, så jeg synes det er nok, men behøver ikke bringe mere ud.
Georg: Ingen ville vide, hvad jeg laver, fordi jeg er så sød.

Jin: En besked, I vil sige til fansene?
Bill: a! Vi ville sige tak, vi er så overraskede og glade for, at vi kan være her, og at alle er så søde overfor os, og tusind tak for opbakningen og det gode show vi havde. Ses snart.

Jin: Okay, mange tak. Dør I går, har I en besked?
Tokio hotel: Hej, vi er Tokio Hotel, og vær sikker på at du vinder din del af 50.000 ringgit for greed, kun på hitz.fm!

Bill: Hey, vi er Tokio Hotel. Vi ville bare sige, at det er okay at gøre sine ting, og tro på hvad du kan lide, og I ved vi startede tidligt. vi troede altid, at efter skole ville vi gå i studiet og øve os. Hvad vi siger er: tro på dig selv, lyt ikke til de andre, og jeg tror det er vigtig at du føler dig godt tilpas med det du gør, så kan du være glad. Vi er Tokio Hotel og med hitz.fm lever vi vores drøm.
Oversat af Emma - http://thlns.blogspot.com

Flere billeder her: Tokio Hotel Europe: Hitz FM Interview (01.08.2010) photos

Ingen kommentarer: