tirsdag, august 24, 2010

"Jeg er så ensom!"



Han har haft utallige affærer! Men dybt i hjertet savner Tokio Hotel-stjernen den store kærlighed!

Alle er enige i denne sætning: ”Jeg vil så gerne finde den store kærlighed.” Men når Tom fra Tokio Hotel siger dette, overrasker det. Tidligere har den 20-årige brugt enhver lejlighed til at prale om sine utallige one-night-stands! Men rockeren har åbenbart ikke længere lyst til hurtig og pludselig nattehygge: ”Det tilfredsstiller mig ikke længere, det mærker jeg mere og mere,” afslører han i BRAVO. ”Der er en eller flere skønne nætter, men jeg føler mig altid tom bagefter. Jeg er ligesom Bill.” Også hans tvillingebror ved, at Tom ikke er lykkelig: ”Han lever et trist liv. Derfor ville jeg aldrig tage imod et kærlighedstip fra ham,” fortæller Bill. ”Tværtimod: Han kigger meget på hvad jeg gør. Fordi han i mellemtiden har fundet ud af, hvad jeg allerede vidste som 15-årig: Han skal ikke bruge sin kostbare fritid med tilfældige bekendtskaber, men derimod tilbringe tid med dem, der virkelig betyder noget for ham!” Har Tom overhovedet chancen for, at finde denne ENE pige? ”Jeg tror virkelig på, at det kan ske – det håber jeg i det mindste.” Vi krydser fingre for dig, Tom.

Trist blik: Tokio Hotel-guitaristen har næsen fuld af kortvarige bekendtskaber. Han ønsker sig en fast kæreste.

To brødre – et problem: Bill og Tom kan ikke finde den store kærlighed.

Kilde: BRAVO, nr. 35

5 kommentarer:

Emma sagde ...

EJ, blev helt ked af det da jeg læste det!!! :'(

Anonym sagde ...

ja det er trist at læse, :( han skal nok finde en på et tids punkt

Anonym sagde ...

Ja en sådan person fortjener kærlighed!!!

Anonym sagde ...

Nu er han da endelig blevet voksen. Det er rart og så kan han finde kærligheden i stedet for alt det pjat som han har lavet indtil videre. :) Ikke ondt ment. XD

Anonym sagde ...

det er rigtig nok:) det er godt han ikke laver sådan noget mere