onsdag, august 04, 2010

"Vi kan ikke vente!"

Tokio Hotel kan ikke vente med at optræde til MTV Worldstage 2010!

Der er ingen tvivl om det: Tokio Hotel er et af de største bands I år og det kan de takke deres fans for. Det er derfor drengene bliver ved med at tale om det i dette eksklusive interview.

I drenge fyrede et fantastisk show af her i Malaysia tilbage i maj 2010. Hvad savner I mest ved Malaysia?
Bill: Da vi først kom her, var vi overraskede over at alle var så venlige og vi fik en varm velkomst, så vi savner menneskerne og vejret selvfølgelig! Men på scenen blev det lidt for varmt og vi er ikke vant til det; Vi var på Europa tourné og det var koldt overalt. Men det var fedt og vi glæder os til showet.

Hvad kan fansene forvente til jeres optræden til MTV World Stage?
Bill: Den her gang bliver det større: Produktionsmæssigt og med specialeffekter ligesom elektrisk lys. Det bliver virkelig supercool. Vi tænkte på at optræde nøgne [griner]. Jeg ville gerne tage mine kostumer med fra den europæiske tourné ,men jeg tror det vil blive for varmt. Måske noget mere almindeligt denne gang.

Det er to måneder siden vi sidst så jer. Hvad har I lavet siden?
Bill: Vi var i studiet, hvor vi lavede noget promotion for for vores turné i i Europa. Vi har lige lanceret vores nye DVD ”Humanoid City Live” som vi filmede i Milano. Det er en fantastisk live DVD og vi havde det rigtig sjovt da vi filmede den. Vi har også indspillet et livealbum og en ny musikvideo til ”Darkside of the sun”.

I skal optræde til MTV World Stage med folk som Katy Perry og Wonder Girls. Hvem er I mest spændte på at møde?
Bill: Jeg er mest spændt på at møde fansene og publikum. Jeg har aldrig hørt om Wonder Girls; De er et helt nyt band for os. Men fansene er utrolige og vi glæder os til vores eget show og koncert.
Tom: Vi glæder os alle sammen til vores show! Og jeg er kæmpe fan af Tokio Hotel, så jeg kan ikke vente med at se dem live! Og de har en smuk guitarist!

I 2008, dedikerede Katy Perry hendes kontroversielle sang “Ur so gay” til jer, for at havde slået hende i “Best new Artist"-kategorien. Er I smigrede?
Bill: Jeg har virkelig ondt af hende at vi vandt! Må det bedste band vinde [griner]. Og alle ved at vi har de bedste fans i verden!

Fortæl os noget mere om jeres fans.
Bill: De er loyale og de er der altid for os. Det føles som en stor familie på vejen; Vi har nogle fans som altid er med til vores shows i Europa. Vi har Tokio Hotel TV og internettet så vi altid kan holde kontakten til dem.

Vi ved Bill og Tom bliver 21 i år. Kunne I tænke jer nogle gaver fra jeres fans?
Bill: Altså, jeg kan lide diamanter og en Ferrari! Jeg kan godt lide når fans skriver sange til os og sender videobeskeder til os. Georg vil købe en Ferrari og en diamantring til os!
Tom: Vi har en regel i bandet: Ingen gaver til nogen, fordi det vil blive alt for dyrt! Vi har kendt hinanden i 10 år og i stedet for at købe fede gaver til fire fantastiske fyre, tænkte vi at det ikke er noget vi ville stresse over! Vi giver hinanden nogle fede tider sammen og vi fester! Georg holdt en fest da han var på turné og det var rigtig sødt. Vores chauffør arrangerede en fest i tourbussen! Så jeg gav ham et virkelig varmt kram.
Georg: Det er hvad vi ønsker os hvert år.

Vi vil kramme jer for jeres success med ‘Humanoid’.
Bill: Vi er så stolte af den cd fordi, det er altid hårdt at indspille et tredje album som et band. Men det endte ud med at blive præcis som vi ville, især den europæiske turné, Malaysia og Asien, og nu er vi bedre end nogensinde før.

Hvad skal der ske med Tokio Hotel efter MTV World Stage 2010?
Bill: Hmm, vi tager en lille tur til Syd Amerika og efter det tager vi tilbage til Europa for at lave noget promotion efterfulgt af noget tid I studiet, hvor vi vil skrive nye sange. Vi håber på at få lidt ferie og nogle fridage. Det har været et langt år for os!

Hvor vil I gerne hen på ferie?
Bill: Vi kan lide små øer. Vi tager altid til Maldivierne, som er så smuk! Vi har været der, jeg ved ikke [pause] det er det smukkeste sted i verden. Jeg kan lide at tage til stille steder hvor der er en strand, havet og intet andet.

Siden bandets navn er Tokio Hotel, har I så haft nogle mærkelige hotel oplevelser?
Bill: Ja, vi har været på mange hoteller på vores ture, og vi har et par favoritter som det I Singapore faktisk. Og vi havde en dårlig oplevelse med et hotel I Syd Afrika hvor vi indspillede en video, det blev kaldet et hotel, men det var ikke et rigtigt hotel. Det var som en lille lejr der mindede om en campingplads. Det var så fucking koldt på værelset og der var ikke nogen radiator! Intet at spise, intet internet og heller ikke noget vand! Det var noget af en oplevelse for os.

Hvad lytter I til på jeres Ipod?
Bill: Det er en blanding af Aerosmith og pop ting. Jeg har ikke noget bestemt band jeg hører hele tiden, men det meste af tiden lytter jeg til et band kaldet Tokio Hotel.
Georg: Jeg kan virkelig godt lide 30 Seconds to Mars’ nye album. Jeg hører dem hele tiden.
Gustav: Jeg lytter til Devilish.

Oversat Tokio Hotel Live News/Hello Heidi - Kilde: entertainment.malaysia.msn.com

Ingen kommentarer: