torsdag, september 16, 2010

Buzznet: Bill om overpakning og modeinspirationer!





Forsanger, tysk modeikon, deltidsmodel, og designer, Bill Kaulitz har en stil der er helt hans egen. Tokio Hotel-frontmanden taler med Buzznet om, hvad der inspirer hans udseende og hvordan han rejser med stil.

Buzznet: Hvem er dine stil ikoner?

Bill Kaulitz: Jeg har ikke et idol. Der er mange forskellige personer, som jeg kan lide og bliver inspiret af. Arbejdet med Karl Lagerfeld for eksempel var stort. Jeg tilbeder ham. Jeg er også stor fan af Hedi Slimane. Når det kommer til musik og udseende er Steven Tyler imponerende.

Bill Kaulitz Top 25 looks: http://henrycoachella-top25lookstokiohotelsbillkaulitz.buzznet.com/user/photos/

BN: Hvad er dit favorit stykke tøj?


BK: Det er et virkelig svært spørgsmål, fordi der ikke er noget jeg kan undvære, når jeg er på tour. Jeg har ikke et specifik stykke tøj - jeg har simpelthen brug for det hele, hvilket er, fordi jeg tager 10 - 20 kufferter med mig. Nu ligner mit skab næsten en tøjbutik. Selvom jeg finder det en smule sindssygt - så nyder jeg det.



BN: Hvilken trend ønsker du ville forsvinde lige nu?

BK: Pels!!! Jeg finder det forfærdeligt, at så mange dyr bliver slået ihjel, for moden, fordi det ikke behøver at være på den måde. At købe ting lavet af kunstigt læder eller kunstig pels fra de kendte designere er ikke let, men når jeg for det speciallavet, sørger jeg altid for at der ikke er blevet brugt dyr til det. Mit håb er at de store og dyre vil begynde at arbejde sådan så flere dyr kan redes.

Bill Kaulitz look-a-likes: http://henrycoachella-billkaulitzlookalikes.buzznet.com/user/photos/

BN: Beskriv dit udseende med 3 ord eller mindre?

BK: Jeg er bange for, at det kan jeg ikke og det ville også sætte grænser for mig selv. Hver morgen, når jeg tager tøj på ville jeg skulle holde mig til præcis de 3 ord. En helt forfærdelig tanke! Jeg vil lade en anden finde på de 3 ord.



BN: Hvis din stil var en sang, hvad skulle det så være?

BK: Jeg mangler stadig at skrive den.

Oversættelse af Tokio Hotel Update.
Kilde: MTV Buzznet.