tirsdag, september 28, 2010

Endnu en Bill-fan!

...Christina Stürmer, østrigsk sangerinde!

I et interview, hvor hun fremviste sin nye voksfigur på Madam Tussauds i Berlin, nævnte hun Bill.

Om hendes kendte "naboer" på museet: "Oh, jeg har set Bono, lige ved min side på scenen. Madonna, Bill Kaulitz og Beyoncé står i samme rum. Det er internationale stjerner. Jeg tror på, at i det selskab, kan man kun have det godt."

Der er åbenbart også en stjerne, som østrigeren meget gerne vil møde personligt.
"Den der falder mig spontant ind, er Bill Kaulitz! For det er fem år siden, jeg så ham live og i farver. Der var de lige begyndt og drengene var meget små. Nu når jeg bare ser på figuren - så er han jo blevet stor! Jeg tror han er 1.80 eller 1.90! Det ville interessere mig. Jeg kender ham, som lille, i begyndelsen. Nu er han større, både i højden og musikalsk."

På spørgsmålet, om der kunne ske noget mellem hende og Bill, bliver Christina en smule forlegen: "Næh, jeg har haft en kæreste de seneste fire år, han er en helt anden type!"

Se videoen her: http://www.tikonline.de/video/detail.php?nr=86394&rubric=Videosection

Kilde: Tikonline.de

Ingen kommentarer: