onsdag, september 01, 2010

Tyske medier ang. fødselsdag

RTL Punkt 6


'I dag starter vi med et ensomt fødselsdagsbarn. Hvem er det? Det vil Christina Endruschad og Axel Horst fortælle dig...

"Jeg er ensom!", det har Tom Kaulitz udtalt i et interview med BRAVO. Tokio Hotel-guitaristen fejrer i dag med sin tvillingebror, Bill, deres 21-års fødselsdag. Men begge venter stadig på deres store, sande kærlighed. Dette er hvad Tom siger, om sine talrige affærer: "Jeg er ikke længere glad ved det, det mærker jeg mere og mere, og i sidste ende er jeg ligeså ensom som min bror."

Det ser ud til, at der er en, der er blevet voksen...'

RTL Punkt 12


'Ægte kærlighed - det er hvad Kaulitz-tvillingerne ønsker sig i fødselsdagsgave. Tokio Hotel-guitarist Tom Kaulitz fejrer i dag 21-års fødselsdag med sin tvillingebror Bill. I et interview med BRAVO, fortalte Tom følgende om sine mange affærer: "Det tilfredsstiller mig ikke længere, det mærker jeg tydeligere og tydeligere, og i sidste ende er jeg ligeså ensom som min bror."

Ingen kommentarer: