lørdag, oktober 09, 2010

Bill i Killian Kerner




- Bill havde Killian Kerner-jakken på under modeshowet i Paris.

Klatsch-tratsch.de har snakket med Kilian Kerner om Bill.

Hvordan skete samarbejdet med Bill Kaulitz?
Jeg synes, at Bill har været cool i et stykke tid, og jeg har været fan af Tokio Hotel siden deres sidste album ('Humanoid', red.). Vi kom i kontakt for et stykke tid siden. Bill bar nogle af mine designs til et photoshoot med Stern. Efter det, sendte jeg ham nogle stykker fra min kollektion. Jeg har designet den jakke, som han bar ved "Wunderkind"-showet, som specielt er lavet til turen til Paris. For mig er Bill en af de få tyskere, som virkelig er modig, når det kommer til mode. Desuden er han sexet, og sin helt egen type. Selvfølgelig synes jeg det er dobbelt så cool, at han havde min jakke på, mens han var sammen med en af mine yndlingsdesignere.

Ps. han lyder da som en helt fin fyr!

Oversat af HelloHeidi/Tokio Hotel Live News.

Ingen kommentarer: