søndag, oktober 10, 2010

Bill og hans 65-årige kæreste?



Bill Kaulitz har indtil videre sagt at han er heteroeksuel, og højest biseksuel. Men rygterne om hans homoseksualitet, der plejede at være lette at nægte, bliver måske sværere at nægte nu. Medier har sagt, at Bill Kaulitz og modedesigneren Wolfgang Joop, "skinner" Den 65-årige designer og sangeren går rundt i gaderne, får lidt at drikke, lidt at spise og engang imellem holder de hinanden i hånden.

"Jeg er helt fascineret af denne her dreng - totalt betaget". Sagde Joop endda til kameraet. " Hvis jeg kunne sende ham direkte på catwalken, ville han være den smukkeste kvinde (ja kvinde!) under hele modeugen."

Selvfølgelig nægtede Bill romancen med en mand der er 3 gange så gammel som ham, da han blev spurgt.

- Wolfgang Joop er officielt homoseksuel. Han sprang ud efter skilsmissen fra hans (første) kone.

Tror I, at de er et par?

Kilde: Pudelk.pl/ Oversat af Joz!, Tokio Hotel Live News.

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kunne aldrig forestille mig det!
Og det virker så frastødene at medierne får dem til at fremstå som et par. Ikke at jeg har noget imod bøsser, men bare det at mænd ikke må have en aften i byen uden at skulle blive kaldt kærester.

Anonym sagde ...

heller ikke mig,

Anonym sagde ...

min kommentar: OVERDRIVELSE!!! XD

Emma sagde ...

Hoooold nu op!! Blir virkelig så sur over alt det pis de skriver om Bill... De kender ham ikk så lær vær at skrive noget, man ikk ved om er sandt, hvilket det ikk er!!! hader virkelig medierne nogen gange !!!

Anonym sagde ...

skulle aldrig undre, en dag kommer det vel frem

Anonym sagde ...

jeg elsker Bill. Det har jeg gjort nu i nogle år efterhånden. Homo eller ej. Men helt ærligt. Hvis han nu skal til at springe ud, så gætter jeg forhelvede på at han gør det med stil, og finder sig en ung lækker en! :p
Og han siger jo, at han ikke er til drenge.. (Men det er altså lidt svært at tro på!) :p Men uanset hvad, vil Tokio Hotel altid være i mit hjerte! :p

Anonym sagde ...

det her vil sikkert pisse mange af, men det ville virkelig ikke overraske mig, hvis han var homo. Hans bevægelser, tøjstil, .. ja det hele giver altså bare en ret feminint helhedsbillede - næsten for feminint til at han kan være hetero.

hvornår har man sidst set ham kysse med en pige/have en (pige)kæreste??

At være bøsse i en branche med så mange pigefans, vil ikke gøre godt for bandet! no offence, jeg prøver bare at se realitet i øjnene.
Og til Emma: Hvordan skulle du kende ham bedre end medierne? Du har fået alt info om ham GENNEM medierne... så din udtalelse er rimeligt selvmodsigende.

Anonym sagde ...

HALLO ESPOSES

Anonym sagde ...

bape hoodie
off white outlet
hermes
off white nike
jordan retro