søndag, oktober 10, 2010

Søndags-BILD: Et minut med Bill Kaulitz



Ved sidste års modeuge i Milano, var du hittet på catwalken for DSquared2. Ved ’Wunderkind’ sad du kun blandt publikum – ikke længere lyst til at gå model?
Bill Kaulitz: ”Jeg har for tiden ingen tid til andre jobs. Vi har fundet et hus i Los Angeles, og flytter snart. Mine fire hunde kommer med; udover det, arbejder vi på nye sange. Stress!”

Du er bekendt mode-freak. Hvad synes du er fedt?
Bill Kaulitz: ”Jeg bærer gerne tyske designere, i dag er det Killian Kerner. Nu kan jeg også godt lide Wolfgang Joop. Men mit ynglingstilbehør er kæde med amulet, og med et billede af min mor. Familie er dog det vigtigste.”

Har du en ide om, hvor meget du bruger på tøj om måneden?
Bill Kaulitz: ”Nej, vil jeg ikke vide, for jeg bruger alt for mange penge på tøj og mode. Men lige meget, nogle skal jo give modeindustrien penge!”

Kilde: BILD am Sonntag.

Ingen kommentarer: