fredag, juni 03, 2011

Pressekonference, Moskva (03.06.2011)

imagebam.comimagebam.com

I starten af pressekonferencen, fortalte Bill journalisterne følgende: "Vi har taget en lille pause, men vi er (positivt) overraskede over, at der er så mange russiske fans der venter på os."

Kender I nogle russiske sange?
Bill: "Kalinka, Kalinka? Nej, vi kender ingen russiske sange, men vi lover at vi vil lære nogle."

Hvad synes du om fans, der efterligner din stil (til Bill)?
Bill: "Jeg havde aldrig troet det eller drømt om det. Nu kan jeg stoppe med at blive overrasket. Det er en stor ære for mig. Her for nogle dage siden, så jeg nogle piger der lignede mig. Det var underligt."

I bor I Amerika nu. Hvad savner I hjemmefra?
Bill: "Vi føler os fuldstændig anderledes i Los Angeles. Vi kan handle ind i det lokale supermarked og købe vores favorit yoghurt, hvilket vi ikke kunne hjemme i Tyskland, hvor der altid var mange fans."


Ingen kommentarer: