onsdag, juni 20, 2007

2. afstemning afsluttet

Spørgsmålet var hvilket et af Bills outfits I bedst kunne lide.
Sådan faldt stemmerne:

1. pladsen gik suverænt til billede nr. 5 med 177 stemmer. Billedet er fra premieren på Arthur und die Minimoys i Berlin i år :)

2. pladsen - Nr. 12 (127 stemmer)

3. pladsen - Nr. 9 (62 stemmer)

4. pladsen - Nr. 8 (51 stemmer)

5. pladsen - Nr. 11 (33 stemmer)

6. pladsen - Nr. 4 (28 stemmer)

7. pladsen - Nr. 1 (22 stemmer)

8. pladsen - Nr. 6 (21 stemmer)

9. pladsen - Nr. 7 (20 stemmer)

10. pladsen - Nr. 3 & 10 (13 stemmer)

11. pladsen - Nr. 2 (10 stemmer)



7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Elsker den trøje . Han er lige til at kramme ! (Ikke fordi han ikke altid er det huhu') .

Anonym sagde ...

Elsker bar når han har den trøje med stiber på!! xD

Anonym sagde ...

Ja, det billed jeg stemte på vandt.. Juhu, det er også bare det fede outfit! <3

Anonym sagde ...

Det var ikke dne jeg stemte på xP
Jeg kan bedst lide når han har stramme t-shirts på <333 :D
Men han er ny også sød i den trøje <33 *love*

Brina sagde ...

Jeg har en mage til!!!!! så heldig er jeg :D...... det var også det outfit jeg stemte på

Anonym sagde ...

Er det så dig der går i drengetøj, eller Bill der går i pigetøj ? :P
eller er det design til begge køn ? :P

Anonym sagde ...

Det er da ******* Fedt at du har lavet sådan en afstemning..
Kunne du ikke oss godt lave en med Tom? (hundeøjne)