tirsdag, januar 08, 2008

Autografskrivning i Paris

14 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvornår er den autografskrivning fra? Hvilken dato? (:

Anonym sagde ...

God damn it hvor ville jeg gerne have den trøje Bill har på!

Fine billeder ^^

Anonym sagde ...

Jeg kan ikke få dem frem når jeg trykker på dem? ):

Anonym sagde ...

Det kan jeg heller ikke :S Øv!

Anonym sagde ...

Bildene er fra 17.10 2007... til du som lurte på det.. ;)

Anonym sagde ...

jeg kan heller ikke åbne dem..:S

Anonym sagde ...

jeg kan heller ikke åbne dem
gode billeder

Anonym sagde ...

Sophie: Okay tak for dit svar (:

Anonym sagde ...

Jeg kan heller ikke få det frem :(

Anonym sagde ...

Hm, i går kunne jeg se billederne?

Anonym sagde ...

Hm, i går kunne jeg se billederne?

Anonym sagde ...

jeg kan sgu heller ikke se dem men kunne jeg for en time siden?
UNDERLIGT! swagga computer jeg har.
dont jag my stile lorte computer!

Anonym sagde ...

nu er billederne der overhovedet ikke '-.- ..

JoseJoseJose sagde ...

Til Shadow, kan du ikke prøve, at sætte dem ind igen eller redigere "nyheden"?