torsdag, februar 21, 2008

TH-TV, 20-02-08, NRJ-Backstage

Georg: Her er den!!!

Bill: Vi fik NRJ-Awarden, og jeg tager den med hjem!

Bill: Øjeblikket før de fortæller, hvem der vinder, er meget mærkelig. Det er svært at beskrive.

Georg: Det er meget anderledes end øjeblikket før en koncert.

Tom: Jeg får gåsehud, når de råber vinderen op. Får I også det?

Georg: Åh ja, det sker også for mig.

Tom: Hvad med dig Bill?

Bill: Det samme! I det sekund de siger vinderen, stopper mit hjerte også et øjeblik. Så begynder det at slå igen, men så står den pludselig stille igen. Det er også meget svært at trække vejret!

Georg: Vent lidt drenge...

Interview'er: Er du glad, var det sjovt?

Tom: Rigtig glad! Fantastisk dag, vi vandt en Award, og jeg så fantastisk ud som sædvanlig. Alt er perfekt.

Tom: Skål for mig!

Bill: For mig! Skål for at vinde Awarden!

Interview'er: Forventede du at vinde?

Georg: Gør du grin? Jeg mener, prøv at tjekke vores konkurrenter i denne kategori: 50 Cent, Justin Timberlake, P. Diddy, Maroon 5, Linkin Park, og til slut kom vores band. Husk på konkurrencen, det skulle besvare dit spørgsmål. At vinde "Best Internationel Act" er ubeskriveligt. At slå Linkin Park, som rocker hele Verden nu, er en stor ære. Vi forventede det ikke.

Georg: Vi skal til "Phote-Call"... Hele Verden skal vide, at vi vandt denne Award!

Bill: Det er svært at forstå, hvad der sker for os sommetider! Vi må jo bare sige, at vi har de bedste fans EVER! Fansene er der altid for os, de rocker, hvorend vi er, og det er bare det bedste! Vi er virkelig glade, og det er egentlig det eneste, vi kan sige.

Interview'er: Ved I, at der er mange franske unge mennesker, som vil lære tysk pga. jer?

Bill: Det har vi hørt. Det er mærkeligt, for vi havde aldrig troet, vi skulle gøre noget godt uddannelses-mæssigt. Vi forstår helt sikkert, at nogle finder det svært at lære et nyt sprog, da vi selv ikke er gode til det.

Tom: Dette er nok det eneste tidspunkt, vores gamle, dumme tysk lærere er stolte af os.

TH-Staff: Lad os gå ovenpå igen...

Caroline, Prinsesse af Monaco...

Aftershow-Party

Hjemturen

Bill: Vi kører til lufthavnen og flyver tilbage til Hamburg, Tyskland. Heldigvis flyver det direkte! Det har været en succesfuld tur. Vi vandt NRJ-Awarden, havde en fed optræden og vi besøgte den smukke by. Forhåbentlig kommer vi snart tilbage til Cannes. Bedste ønsker og vi ses i Cannes igen næste år!

Interview'er: God flyvetur!

TH: Hav en god tur! Tak...

Næste gang: TH i NordAmerika!!

Link: http://www.youtube.com/watch?v=-mVMvg_sNy0&eurl=http://tokiohotelamerica.com/?p=1074

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Søde som altid gustav siger slet ikke noget...Igen

Anonym sagde ...

Hvad sker der lige for Bill ca. 03.00 inde i videoen?? Det ser da lidt mærkeligt ud...

Anonym sagde ...

Jeg tror Bill er en lille smule fuld omkring 3:00 i videoen.